Ook gaaf!
Laurent Ferrier is altijd winnaar. Ik hoop er ooit eentje te hebben met salmon dial.
Prachtig toch!!
Weird and wonderful.
Goede tip van de beste man op 5.10min . Het is als tegen een dakloze zeggen dat hij moet durven dromen.
Vet he
Haha je bedoelt dat je de Rolex horloges niet voor boven list moet kopen?
Ja precies⊠Dat is wel heel makkelijk gezegd
En je serienummer staat dan ineens op 12 uur
Hoezo? Ik ben het wel met hem eens.
Nog geen cent boven list betaald en dat ben ik ook niet van planâŠ
Dar valt nog niet zo op toch. Die kleine frot lettertjes
Ja dat weet ik (samen met 400 anderen op dit forum). Maar we praten hier over de nieuwste GMT master 2 VTNR.
Een GMT zonder 24 uurs aanduiding.
Iemand op het forum heeft hem al in bestelling staan en aanbetaald schijntâŠ
Maar inderdaad een Rolex kopen/zien te bemachtigen is inmiddels bijna niet leuk meer. Ik heb 4.5 maand gewacht op mijn Datejust 41 126300 blue en was en ben er uiteindelijk super blij en dankbaar dat het mij gegund is. 4.5 maand is tegenwoordig nog kort.
Toen ie kwam was echt super en tegelijkertijd onwerkelijk. Maar 4.5 maand wachten en niet weten wanneer die komt en of ie ĂŒberhaupt nog komt was wel ergens ook wel stressvol. De hobby stond voor mij ook even stil en ik wist niet hoe hang het zou duren. Ik had de Tudorâs (BB58 blue en GMT) verkocht en ik wilde niks anders kopen dan de Datejust.
Maar als ie er dan eenmaal is dan is het wauw gevoel en het gevoel dat je iets bijzonders hebt wel extra versterkt. Dus dat is dan wel weer de mooie keer zijde. Maar ergens is het ook lekker om gewoon wanneer je wilt naar de winkel te gaan en het horloge te kopen dat je wilt kopen wanneer je wilt.
Zou mij mân reet roesten. Tering jantje wat mooi.
Ben wel benieuwd wie hem hier als eerste heeft .
Apart zoân pusher in de lug.
In principe doet Rolex dit al sinds mensenheugenis en maakt dat ze juist zo succesvol. Evolutie ipv Revolutie.
Je weet dat als je een submariner koopt deze ongeveer een decennium ongewijzigd blijft. Ipv het jaar erop weer een compleet nieuw model al dan niet als limited of special edition.
Wat gaaf! De âgewoneâ vond ik al super mooi. Maar vond daar de datum eigenlijk wel beetje zonde. Deze is daarom helemaal mooi clean. Maar hij zal wel niet goedkoper zijn geworden