Watches & Wonders 2022

oh jaaaa… als ik dan nog net een klein beetje zou mogen veranderen… :smiley:

graag de knop in de lug weg! De functie van de knop in de lug wel behouden maar verplaatsen naar de pusher in de kroon. De huidige functie van de pusher in de kroon moet dan maar vervallen.

Verder geen wensen :smiley:

1 like

Prachtig dat goud met die blauwe plaat! :star_struck:

1 like

Is dit satire? :rofl:

6 likes

Stress moet je niet onderschatten, het kan op elk onbewaakt moment toeslaan als je niet sterk in je schoenen staat. :scream:

maar als je verder kijkt dan Rolex… :thinking:
nee zeker niet

2 likes

4.5maand vind ik goed meevallen. Had je wel een toezegging, of alleen interesse kenbaar gemaakt en afwachten?

1 like

Bestelling mogen plaatsen met aanbetaling van 25%.

Nou dan weet je dat het goed zit lijkt me.

Ja ik wist ook wel dat ie zou komen. Die toezegging had ik ook. Maar het is pas echt zeker als het zeker is een voor hetzelfde geld ging het langer duren dan een jaar. Het record was de Explorer II 226570. Binnen twee weken om de pols na alleen aan gegeven te hebben dat ik die wel graag zou willen. Wit of zwart maakte niet uit. Ze mochten mij bellen. En dat deden ze binnen twee weken.

Jammer dat ik er nu ontzettend mee voor lul loop nu het een hommage geworden is van de Black Bay Pro. Geintje :crazy_face:

2 likes

Ik had 'm in 3 maanden zonder aanbetaling.

Toch vreemd, zo’n aanbetaling. Zou je alleen verwachten als ze denken dat ze met het horloge blijven zitten als hij uiteindelijk niet wordt afgenomen.

2 likes

Het vreemde is dat dat alleen bij jou is :crazy_face:

1 like

Ik ben er al heel lang klaar mee :smiley:

1 like

Tsja de Vantablack Black Hands is ook ooit als grap begonnen… Moser is echt een uniek merk wat mij betreft - serieuze horloges maar tegelijkertijd nemen ze zichzelf absoluut niet te serieus.

Het gaat bij Rolex nooit om de uurwerken. Dat is maar bijzaak. Die moeten goed zijn en lang mee gaan. Dichte caseback er op en 1x in de 10 jaar een beurt. Wil je gekkigheid bij Rolex, dan zijn er genoeg extravagante Day-date’s, yachtmaster’s en Daytona’s.
Maar hele volksstammen wachten al tien jaar op een likje rode verf op de GMT bezel. Een rood met zwarte bezel en die was er 20 jaar geleden ook al een keer. Dus men zoekt geen innovatie bij luxe merken. Innovatie voor om de pols hebben Apple en Garmin gebracht de afgelopen 10 jaar.

1 like

Nee, men zoekt geen innovatie bij Rolex. Dat is heel wat anders. Kijk eens wat Grand Seiko en Moser laten zien, bijvoorbeeld.

2 likes

FTFY
Laten we eerlijk zijn. Met een Rolex heb je in meerdere opzichten een geweldig horloge waar je geen euro op verliest. Dat is gewoon te mooi om waar te zijn, maar toch waar.

Helemaal mee eens, geweldig duikhorloge met een energie reserve van maar liefst 5 dagen🙌🏼[quote=“CitizenX, post:291, topic:388025”]
Dat duikhorloge is echt gaaf, mooie crownguards :ok_hand:t2: En niet te dik met 13,8mm. En deze keer wat kleiner met 43,8mm
[/quote]

Helemaal mee eens, geweldig duikhorloge met een energie reserve van maar liefst 5 dagen🙌🏼

1 like

Het is hier volgens mij nog niet benoemd. Ook niet het merk waar de meeste mensen vermoedelijk naar kijken, maar ik vind hem toch wel iets hebben. De Montblanc 1858 Iced Sea. Enkel jammer van het grote logo en de datum die niet juist geplaatst zit mijn inziens. Had ook iets kleiner gemogen voor mij persoonlijk 39mm ipv 41mm. Dan had de datum waarschijnlijk ook perfect gezeten :stuck_out_tongue_winking_eye:. Hoogte voor een 300m duiker is netjes met 12,9mm. Er zit een verstelbare clasp op en de band is via een easy release systeem te wisselen. Op de achterkant prijkt een zeer mooi laser engraved glacier die bij de Mont Blanc ligt en de grootste van Europa is. Kortom doordacht horloge.

Ps. Niet te volgen qua taal, althans voor mij, maar wel live beelden van de Iced Sea.

11 likes