Zijn de beelden geschikt om op kantoor te bekijken, ik vraag het voor een vriend.
Veranderd , maar zeker âkantoorâ approved
Prijs is Chf 3000 dus zoân âŹ3000. Nog best beschaafd als je de prijzen van tegenwoordig ziet voor horloges.
En dat is list, weet niet of er iets mogelijk is bij MontblancâŠMaar op Nederlandse sites inderdaad âŹ3000,- op de stalen band.
Ps. Leuk weetje om het effect van de âijs-plaatâ te krijgen doorlopen ze 30! stappen, dat is meer dan Grand Seiko! En daar ben ik al een groot liefhebber van (de meeste dan ).
En een snelverstelling op de sluiting. Op een manier die wellicht een Grand Seiko ook wel zou passen. Best een mooi aanbod voor 3.000 euro!
De datum zit wel iets te ver naar binnen.
Wel jammer dat rare tekentje boven de 6.
Denk dat dat komt door het selita uurwerk
Precies!!!
Gewoon naar 6 of no date
Maar âzeâ blijven het maar allemaal doen
JammerâŠ
Daarom gebruiken ze de 6,9 en 12 om de naar binnen geschoven datum te verbergen. Lijkt het iets meer uitgelijnd.
Maar voor die prijs, vind ik het een hele mooie diver. Zal eerder voor montblanc gaan, dan een LX seiko, GS of tudor blackbay (ben beetje vintage moe gaan worden)
Dat vind ik het mooie van Grand Seiko. Die ontwikkelen dan een caliber waarbij de datum wel netjes aan de buitenkant staat, zoals bij de SBGR307 en 309.
pho pho pho die nieuwe navitimer hebben we hier thuis besteld wat een improvement!!! Hook me up met een mooi alligator strapje
Super zonde dit!
Zonde van de GMT LHD! Kleuren prachtig maar daar hebben ze het wel mee gezegd. Yacht master voor mijn gevoel een homerun! Hebben we het hier al over de Airking gehad?
Die nieuwe Airking ! lets go boy
mooi hoe hij zegt koop hem altijd voor list⊠helaas beetje onrealistisch in deze wereldâŠ
En dan graag in 41mm (zoals het heurt) in alle kleuren van de 43mm versie.
wat vind je van de ice blue?
43mm lijkt mij veel te gemaaktâŠ