Fingers crossed voor een Ranger!
Schreef het al in het moonswatch topic, maar volgens mij heeft Swatch group de meeste thunder al gestolen in aanloop naar W&W…
Als ik als merk grof betaald had voor het platform van W&W om mijn nieuwe range onder de aandacht te brengen zou dit de laatste keer zijn en volgend jaar mijn eigen release momenten kiezen en daar met marketing iets op over indexen. De toegevoegde waarde van W&W is zo ver te zoeken lijkt mij. Swatch heeft geteased, gelaunch en was met wereldwijde rijen stijf uitverkocht op dag 1.
Ik zie met name een grijze inlay? Geen rood of zwart op deze foto.
Ja mee eens. Maar goed, dat proberen alle merken die niet op W&W staan. Toevallig komt Breitling vandaag met de novelties, een dag voor W&W.
Het lekt toch uit als je het daar je stand in probeert te smokkelen. Dus een dagje ervoor zelf publiceren via PR en de online kanalen kan ik me wel voorstellen.
Die drie puntjes op de kroon vind je toch niet bij een GMT?
Nee dat klopt eigenlijk wel det hebben geen triplock crown…
Nieuwe Seadweller in 41/42mm?
Spannend he?
Jazeker wel. Drie gelijke trip-lock bolletjes staan voor staal.
Maar de Daytona blijft dus nog steeds ongewijzigd. Had echt wel weer een nieuwe verwacht.
Op deze zie je iets meer:
Ofwel is de bezel niet recht uitgelijnd, ofwel is het een ‘lefty’ zoals een Tudor pelagos heeft
(de cijfers op de bezel tov de stand van de kroon)
Ik ben heel erg benieuwd! Er staat wel duidelijk een punt tussen het cijfer 2 op de teaser. Dus het moet haast wel een GMT Master II zijn…
Zou alleen een LHD versie niet zo tof vinden. Zie daar bij Rolex echt totaal niet de meerwaarde van in. En überhaupt niet bij een GMT. Bij een duiker nog eventueel misschien ergens nuttig…
Oh boy. Zo meteen met mn thermoskan en slaapzak post vatten bij mn AD. Zodat ik m kan bestellen voor hopelijk levering in 2027
Even citeren voor het nageslacht.
Tegen deze tijd kunt u de nieuwe Rolex release 2022 ophalen bij de AD voor de listprijs:
Juist, die legt al n pre-lijst aan om de agressieve drum-bellers voor te zijn
2047? Ftfy. Rolex word het nieuwe patek met hun slogan.
Ow wacht…
Iemand nog interesse in een groene op 36? Heb andere plannen dit jaar
Hoe laat gaat het morgen eigenlijk los bij Rolex en Tudor?