12.00 uur dacht ik.
Zit ik in lunchafspraak. Nja, de man is Zwitser dus zal het wel begrijpen.
12.00 uur dacht ik.
Zit ik in lunchafspraak. Nja, de man is Zwitser dus zal het wel begrijpen.
Volgens mij 8:30
Rolex dan 12.00? Save the best for last
Die LHD voel ik echt totaal niet. Zou echt fakking lelijk zijn…
Doe niet zo fakking lelijk zeg.
Binnen 2 dagen loop je ermee weg. Dan kom je weer terug op deze post. …
Dat hebben we vaker gezien. You remember?
Die groen zwarte kleur zou fantastisch mooi zijn maar kroon op links verkracht echt heel het ontwerp…
Van mij mogen ze deze zo uitbrengen:
Maar nog gaver en historisch getrouw zou een Coke zijn.
Ik ben het voor deze keer met Ralph eens. Een LHD vind ik echt helemaal niets. Op de pelagos ook niet. Alsof je je horloge verkeerd om hebt. Zag ooit een foto van dat ding in de vitrine bij een AD. Die stond op zijn kop. Omdat die verkoper er ook geen hout van snapt.
Zeker, mag hopen dat ze dat rood/zwart nou wel onder de knie hebben op een ceramic bezel.
Groen wordt anders echt zo’n mode kleurtje.
Het scheelt dat de zwarte GMT Master II ook al groen accenten had op de wijzerplaat en GMT wijzer. Dus ergens vind ik het nog wel logisch. Maar eigenlijk zou het gewoon het mooiste zijn als ze nou eens eindelijk een Coke uitbrengen. Terug van weg geweest.
Evenals de terugkeer van de Turnograph. Zou ook gaaf zijn…
Ik ben wel benieuwd naar de BB GMT! De rolexen zijn toch niet te verkrijgen
vacheron-constantin/historiques/historiques-222
Daar ben ik wel heeeeeel erg benieuwd naar
Vandaag gaat het gebeuren
Yes!! Ben heel benieuwd
Zou de groene GMT Master II wel echt gaaf vinden alleen geen LHD. Mooie bijnaam The Greenwich.
Nog maar een klein half uurtje!! Is er eigenlijk een presentatie of wordt het gewoon op de website geknald?
Ja geen idee. Ben heel erg benieuwd. Hoop op een BB58 GMT en een nieuwe Ranger a la Explorer
Met T-lock. Dan wil ik m wel!
Nog een kleurtje BB58… ik hoop op rood of groen. Of meteen een BB58 Harrods.
Maar goed, we kennen Tudor. Die released net zo makkelijk over een maand nog een keer iets.