WatchesAndPugs

Vandaag een prachtige Rootbeer kunnen overnemen van @WatchesAndPugs….

Snelle soepele deal en gezellig over de hobby gebabbeld :slight_smile:

Van mij dus :star::star::star::star::star: en voor herhaling vatbaar :ok_hand:t2:

1 like

Tijdje geleden alweer voor een vriendelijke prijs een mooi horloge van @WatchesAndPugs overgenomen. Prettig contact vooraf, en relaxed en gastvrij ontvangen.

1 like

Vandaag een leuke deal gemaakt met @WatchesAndPugs aka Tim, elkaar halverwege ontmoet en uiteraard een tijdje over onze gedeelde hobby gesproken. Horloge is zoals omschreven zeer netjes erg blij mee, tot de volgende keer Tim :grin:

2 likes

Vandaag een mooie Pelagos 39 overgenomen van Tim. Vlotte communicatie & alles volgens afspraak. Zeker een aanrader :+1:

1 like

Horloge van @WatchesAndPugs gekocht.
Van het eerste contact tot de koop alles vlot verlopen. Bedankt voor de moeite om zo laat nog af te spreken :grin:
Dikke :+1:!!

1 like

Onlangs een horloge verkocht aan Tim.
Alles liep zoals afgesproken.
snelle communicatie & leuke ontmoeting
Zeker een aanrader!

1 like

Ha, de Timco Seiko snel vanuit het westen geleverd gekregen door @WatchesAndPugs. Bijzonder en toch bomproof verpakt :rofl:. Bedankt Tim, 5 pleesjes voor jou :+1:

1 like

Vorige week een horloge gekocht van @WatchesAndPugs en kan alle positiviteit hierboven beschreven alleen maar beamen. Zeer gastvrij, behulpzaam met het verwijderen van een paar links en een top gozer. Absolute aanrader!

1 like

Leuke deal gedaan met mijn Tudor Pelagos LHD aan @WatchesAndPugs. Snelle afhandeling, betrouwbaar en gezellige liefhebber. Aanrader!

2 likes

@WatchesAndPugs
Bedankt voor het ritje naar Brabant :v:

Horloge was nog netter dan ik verwacht had.
Dikke aanrader :ok_hand::raised_hands:

2 likes

Vandaag een prachtige speedmaster over mogen nemen van Tim, precies zoals beschreven! Aanrader om zaken mee te doen!!

2 likes

Squale verkocht aan @WatchesAndPugs . Vlotte deal en communicatie, dus zeker een aanrader :grin:

1 like

Aangename deal gedaan met @WatchesAndPugs
Netjes afgehandeld en voor herhaling vatbaar!

1 like

Horloge verkocht aan Tim. Fijne en duidelijke communicatie en ook een gezellige overdracht.

Aanrader om zaken mee te doen :+1:

1 like