Vandaag een prachtige Rootbeer kunnen overnemen van @WatchesAndPugs….
Snelle soepele deal en gezellig over de hobby gebabbeld
Van mij dus en voor herhaling vatbaar
Vandaag een prachtige Rootbeer kunnen overnemen van @WatchesAndPugs….
Snelle soepele deal en gezellig over de hobby gebabbeld
Van mij dus en voor herhaling vatbaar
Tijdje geleden alweer voor een vriendelijke prijs een mooi horloge van @WatchesAndPugs overgenomen. Prettig contact vooraf, en relaxed en gastvrij ontvangen.
Vandaag een leuke deal gemaakt met @WatchesAndPugs aka Tim, elkaar halverwege ontmoet en uiteraard een tijdje over onze gedeelde hobby gesproken. Horloge is zoals omschreven zeer netjes erg blij mee, tot de volgende keer Tim
Vandaag een mooie Pelagos 39 overgenomen van Tim. Vlotte communicatie & alles volgens afspraak. Zeker een aanrader
Horloge van @WatchesAndPugs gekocht.
Van het eerste contact tot de koop alles vlot verlopen. Bedankt voor de moeite om zo laat nog af te spreken
Dikke !!
Onlangs een horloge verkocht aan Tim.
Alles liep zoals afgesproken.
snelle communicatie & leuke ontmoeting
Zeker een aanrader!
Ha, de Timco Seiko snel vanuit het westen geleverd gekregen door @WatchesAndPugs. Bijzonder en toch bomproof verpakt . Bedankt Tim, 5 pleesjes voor jou
Vorige week een horloge gekocht van @WatchesAndPugs en kan alle positiviteit hierboven beschreven alleen maar beamen. Zeer gastvrij, behulpzaam met het verwijderen van een paar links en een top gozer. Absolute aanrader!
Leuke deal gedaan met mijn Tudor Pelagos LHD aan @WatchesAndPugs. Snelle afhandeling, betrouwbaar en gezellige liefhebber. Aanrader!
@WatchesAndPugs
Bedankt voor het ritje naar Brabant
Horloge was nog netter dan ik verwacht had.
Dikke aanrader
Vandaag een prachtige speedmaster over mogen nemen van Tim, precies zoals beschreven! Aanrader om zaken mee te doen!!
Horloge verkocht aan Tim. Fijne en duidelijke communicatie en ook een gezellige overdracht.
Aanrader om zaken mee te doen
Mooi horloge overgenomen van @WatchesAndPugs leuk en vriendelijk contact gehad en ook verder keurige afhandeling
Speedy verkocht aan @WatchesAndPugs. Snelle, fijne communicatie, gewoon een fijne vent. Aanrader om zaken met hem te doen.