WatchesAndPugs

Bulova Moonwatch horloge verkocht aan Tim.
Snelle betaald en prettige communicatie.
Bedankt @WatchesAndPugs en veel plezier ermee :+1:

1 like

En van mij dus een negatieve ervaring van deze Tim.
Hij zocht via rubriek Horlogemarkt> Gezocht een Bulova moonwatch. Ik bood hem mijn zgan exemplaar aan via PB en hij gaf aan geinteresseerd te zijn en wilde hem afhalen.
Via e-mail contact gelegd en afgesproken.

Vervolgens leg ik alles klaar voor onze Tim, en er verschijnt niemand.
Zie ik een uur later een bericht dat de Bulova en @ergezen1 is verkocht, en begon al nattigheid te voelen.
Vervolgens zie ik bovenstaande ervaring en was de cirkel rond.

Ik hou niet van dit soort Marktplaats praktijken. Afspreken, en niet de moeite nemen om even een berichtje te sturen of te bellen.

Wat mij betreft niet de forum spirit<
:frowning:

9 likes

Tag Heuer Aquaracer overgenomen van Tim (@WatchesAndPugs). Duidelijke en snelle communicatie, leuke ontmoeting en dito gesprek. Kan Tim aanbevelen.

1 like

Een Squale overgenomen van @WatchesAndPugs. Verliep soepel. Zeker een aanrader. :ok_hand:

1 like

Ik heb zeer positieve ervaring met Tim @WatchesAndPugs .
Ik plaatste een gezocht advertentie voor een 16570. Tim reageerde dat hij zijn polar eventueel aan mij wilde verkopen. Tim heeft de grootst mogelijke moeite gedaan om al mijn vragen, en dat waren er veel (nogmaals sorry Tim), te beantwoorden en goede en duidelijke foto’s te maken. Daarbij was hij zeer behulpzaam en snel! Tim was ook bereid om naar mij toe te reizen.

Helaas is het niet tot een deal gekomen, want ik heb besloten om voor een exemplaar met SEL te willen gaan. Maar aan Tim heeft dit niet gelegen. Buy the seller ging in dit geval zeker op!

We komen elkaar vast wel een keer tegen.

1 like

Ik heb een horloge van @WatchesAndPugs overgenomen. Bij het eerste bericht meteen telefoon nummer uitgewisseld. Telefonisch het horloge en randzaken doorgenomen. Na wat logistieke interventies hebben wij elkaar op een neutrale plek ontmoet en de overdracht gedaan.
Meer dan prima. Goede deal, pracht horloge en Tim is een aardige vent.

2 likes

Heeft mij een horloge aangeboden via het forum en verder via contact op de telefoon tot een koop overgegaan. Hij heeft me van tevoren voorzien van duidelijke foto’s en andere info over het horloge. Ook is hij niet spaarzaam met de ducttape en zat het pakketje (iets te) goed verpakt :sweat_smile:. Een pluspunt was ook dat hij nato die ik wilde toevallig zelf had en erbij deed voor een goede prijs.

1 like

Prima ervaring met @WatchesAndPugs, prettige communicatie, snelle betaling, kortom :+1:t2:
Mvg. Bertjan

1 like

Prima deal met @WatchesAndPugs gesloten. Mooie Boldr overgenomen waarbij de communicatie soepel verliep! Aanrader om zaken mee te doen :grin:

1 like

Een horloge verkocht aan @watchesandpugs
Een vlotte deal, vriendelijke en eerlijke communicatie.

100% aanrader! Dank je wel Tim :+1:

1 like

Fijne deal gedaan met @WatchesAndPugs! Zeer vlotte en vriendelijke communicatie, een eerlijk bod en een prettige en gezellige overdracht in het groene hart. Warm aanbevolen! :blush: :+1:

1 like

Vandaag een leuke deal met @WatchesAndPugs afgerond! Zeer duidelijke en aangename communicatie vooraf en vlotte overdracht de dag zelf. Horloge ook zoals beschreven. Ik zou Tim absoluut aanraden om zaken mee te doen :ok_hand:t2: Bedankt!

1 like

Gisteren een horloge verkocht aan Tim, aardige gast en netjes meteen alles geregeld!

1 like

In februari dit jaar een mooie horloge gekocht voor een scherpe prijs bij Tim.

Was vlot geregeld, vriendelijke communicatie en alles in orde.

Van harte aanbevolen dus.

1 like

Eens met mijn voorgangers! Communicatie, afhandeling, alles top! En Tim is ook nog eens een superaardige vent, ook niet onbelangrijk!

5 uit 5 schoenen voor @WatchesAndPugs!
:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

1 like

Gisteren , 21/09/'21, een Oris aan @WatchesAndPugs (Tim) verkocht. Vlotte communicatie , snel handelen en een fijne gast om over de vloer te hebben.
Echt een horloge nutcase zoals het gros hier op het forum. :ok_hand:

1 like

Recent een horloge horloge overgenomen van @WatchesAndPugs aka Tim. Dit was een plezierige ervaring. De communicatie was prettig en snel. Het proces rondom de aankoop was zeer aangenaam en Tim kon al mijn vragen beantwoorden. Echt een leuk forumlid om zaken mee te doen!

1 like

Zeer aangename ervaring gehad met @WatchesAndPugs (Tim) als koper. Correcte en vriendelijke communicatie, snelle betaling; kortom, top!

1 like

Horloge overgenomen van @WatchesAndPugs .
Vlotte en duidelijke communicatie, veilig verzonden en een eerlijk persoon.
Zeker een aanrader!

1 like

Vandaag een mooi horloge aan Tim verkocht. @WatchesAndPugs
Super aardige gast en vlotte no fuzz transactie.
:motorcycle::motorcycle::motorcycle:

1 like