Ik volg al regelmatig dit forum en ik zal me nu dan even voorstellen.
Ik ben Sander, middelbare scholier, met ook een liefde voor horloges
Ik heb onlangs een zeppelin lz129 gekocht en ik heb al een tijdje een diesel quartz horloge. Mijn voorkeur gaat vaak echter wel uit naar automaten.
Op instagram, een sociaal netwerk waarbij je foto’s kunt delen, volg ik een aantal horloge accounts. Een van deze, watchanish, post regelmatig collages van zijn horloge met attributen waarvan hij vindt dat ze bij zijn horloge passen. Deze collages worden gemarkeerd met #watchessentials. Nou lijkt het me leuk om jullie horloges te zien, en daarbij wat jullie bij het horloge vinden passen. Nou heb ik zelf een watchessentials gemaakt met de Zeppelin, en ik heb als voorbeeld een watchessentials gebruikt van instagram.
Vaak worden de watchessentials gemaakt met extreem dure accessoires, sigaren, autosleutels van ferrari en dergelijke, dus zelf heb ik een watchessentials gemaakt met als thema scholier en daarbij trots de sleutels van mijn batavus fiets
Hi Sander, leuk dat je dit forum hebt gevonden, en je bent meteen met een leuk topic gestart, ik zal ook zo’n overzichtje posten van mijn essentials - nu nog een creatieve draai ervoor verzinnen.
en EDC: een gsm en sleutels hebben we allemaal
we
bij ons maar waar blijven de pakken shag en
peuken??
(en ja peeps, ik ben er weer )
Hey, welcome back! :)-D
Geniet nog steeds geregeld van de ospolmle. Jij
nog steeds van je Aquaracer?
Even wat topicvervuiling, maar de auqaracer én TWCO zitten veelvuldig om de pols…eerlijk gezegd de TWCO iets meer dan de Tag!
Tevens dank voor 't welkom