Watchfever.de: Hulde, hulde, driewerf hulde

Zoals in het NA topic vermeld heb ik vandaag een tweetal horloges bij WatchFever in Mülheim an der Ruhr opgehaald. De man hierachter heet Guido Schütz. Ik kwam bij hem terecht via een chrono24 advertentie. Ik was al in conclaaf met een stel Britten die nog een stukje goedkoper waren, maar de toon van de communicatie beviel me ergens niet.

Ik heb na veel om en om aan Guido voor gesteld om qua prijs net even boven de Britten te blijven, wat voor hem een stuk zakken inhield, en we zijn er zo uitgekomen. Betaling moest wel contant, dus ik heb heel veel bij de geld automaat gestaan.

Hoe dan ook, Guido ontvangt je thuis. Wij hebben Duits gesproken, maar omwille van m’n vriendin ging hij over in alleszins uitstekend Engels. Hij communiceert uitermate vlot, is op en top correct, en doet exact wat hij beloofd.

De overdracht was gezellig. Hij heeft de tijd genomen, nam alle papieren door, nam de werking en staat van het horloge door, zette haar horloge keurig op tijd (ik kon mezelf niet beheersen, dus ik was 'm voor met de mijne), en bood een heerlijk bakje koffie aan.

Ik kan Guido Schütz en dus WatchFever ten zeerste aanbevelen. Top kerel, goeie service, uitstekende communicatie.

2 likes

Heb precies dezelfde ervaring met Guido, ook bij mij ging hij nog onder de prijs zitten die hij in de advertentie op Chrono24 had staan.
Heb 'm ook in Muhlheim afgehaald.:+1: