Watchgecko Duty Free?

Geen extra BTW en import heffing volgens de site, maar klopt dit wel?
Waar is dan hun warehouse in de E.U. ?

En heb je de verzendkosten vervolgens al eens bekeken? :joy:

4 likes

Ja die reizen de pan uit. Ik heb de laatste tijd geen bestellingen bij hun geplaatst. Ik heb niet de indruk dat ze vanaf 1 januari vanuit de vasteland verzenden.

Ik heb een mooie band gezien dit weekend, goede prijs, totdat er zo’n €23 verzendkosten bij kwamen, dat is meer dan het bandje kost. Dus maar laten liggen.

Gr. Marc

Ja het zijn exorbitante hoge verzendkosten de laatste tijd. Daar kunnen we niets aan doen lijk me. Jammer kwalitatief hebben ze goed spul. :-1:

Ze hebben een store in Duitsland, van waaruit ze distribueren.

Heel jammer van die verzendkosten inderdaad, had anders inmiddels alweer een aantal banden besteld…

2 likes

Ja, jammer van die hoge kosten bij Watchgecko sinds de Brexit maar kwalitatief is Watchgecko superieur aan alle andere aanbieders. Echte mooie banden in de juiste lengte van 30 cm. Aan een mooi horloge, wil ik ook een mooie band, daar ga ik niet op beknibbelen. Heb er daarom zojuist maar weer een aantal besteld zodat ik de komende tijd vooruit kan. Als je er meer koopt, dan vallen die verzendkosten relatief nog mee en met kortingscode “Welcome” pak je toch 10% extra korting op dit moment.

Boven de 100 pond is verzenden gratis zie ik? Met “een paar” banden zit je er dan toch aan? Ik overweeg ook een band daar te kopen maar met verzenden kijk je toch snel ff verder. Aan de andere kant, het is een ruime 10e meer dan andere internationale verzendingen, ook niet schokkend eigenlijk. Het is alleen vervelend als het verzenden zowat net zo duur is als het item zelf :slight_smile:

Volgens mij zijn het niet alleen de verzendkosten; zij regelen alvast de belastingaangifte in NL voor je. Anders zouden de verzendkosten een stuk lager zijn maar mag je alsnog in NL betalen. En volgens mij rekenen ze niet administratie kosten a €13?
Je bent iig niet duurder uit dan bij een andere winkel buiten de EU.

Als ik voor dat kleine beetje meer in prijs, een kwalitatief mooier bandje op mijn horloge heb en daarmee ook meer uitstraling geeft aan mijn klokje om de pols, dan heb ik daar echt geen probleem mee omdat ik er dan ook meer van geniet.

Klopt, ze nemen alles van je over, je betaalt dus een all-in prijs en wordt achteraf niet verrast. Per saldo betaald je meer dan voor de Brexit, maar niet minder dan bij andere webshop buiten de EU. En dan nog, iedere hobby kost geld, dan mag een mooi NATO bandje toch wel iets meer kosten :wink:

Klopt wel. Ik zag alleen een leuke band van iets van 28 pond. Met 20 pond erbij betaal je toch behoorlijk meer voor die ene band. Ik oefen nog ff wat geduld. Met mazzel vind ik een leuke band elders, en anders koop ik een andere band erbij :slight_smile:

Kocht een tijdje terug dikke Seiko pushpins, 4 setjes a 3 euro, kwam 23 euro bij aan verzendkosten :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:.
Duurste pinnen uit de collectie…

5 likes

Geld speelt geen rol voor Captain Willard eigenaren :joy:

1 like

Ik koop bijna altijd mijn banden buiten Europa. Van 20 tot 100 euro. Ik heb nog nooit invoer hoeven betalen. Misschien heb ik geluk gehad …. :pray:t2:
Ik zoek altijd wel uit of de verzendkosten normaal zijn want anders heeft t geen zin.

Volgende keer Perry ff berichten. Heb je ze gewoon uit NL en voor weinig

Komt ie nu mee :wink:
Who’s Perry?

1 like

Kunt daar praktisch alles OEM Seiko wel bestellen.

Perry zit/zat op het forum, @Voordeligbijdetijd maar volgens mij niet meer heel actief

1 like

Thnx