Prima horlogebanden voor goede prijs
Al een paar keer banden besteld bij Watchgecko: mooie banden en contact etc. altijd prima in orde. Bij mijn laatste bestelling stuurden ze per ongeluk de verkeerde maat band. Toen ik die om wilde ruilen, kreeg ik de juiste maat opgestuurd en mocht ik de ‘verkeerde’ band houden als extra. Dat vind ik nou goede service. (tu)
Binnen 2 dagen na bestelling klok en bandje binnen. Prima webshop en prima service.
Ik heb diezelfde ervaring. Een aantal distressed leren NATO’s besteld, vlot in huis, goede communicatie. Ik heb geen problemen gehad met die banden, dus over service kan ik weinig zeggen.
Vandaag weer een pakketje van Watchgecko binnen gekregen:
Altijd goeie kwaliteit en wat ook handig is, is dat je standaard spring bars bij de banden krijgt. Daarnaast nog als extra een doekje en een lug meter gekregen.
Tip: bij het bestellen altijd even zoeken voor een kortingscode, ik vond er ook een voor 10% korting
Maar Watchgecko is sowieso een dikke aanrader om bij te bestellen!
Ook hier duimen omhoog. Prima banden; leer en aftermarket staal (met rechte aanzet)
Hier ook een tevreden klant, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding wat mij betreft. En snel in huis
Dikke aanrader. 2x besteld, 1e binnen 3 dagen in huis en de 2e de volgende dag. Bij beide gewoon standaard levering geselecteerd.
Kwaliteit is ook top!
'k Weet niet of ik dit bericht nou hier moet plaatsen of in een ander topic.
Zojuist wilde ik een bestelling plaatsen voor twee straps bij Watch Gecko à 61,-… komt er zomaar dankzij de Brexit 23,- aan Prepaid duty/Tax bij…
Ja, doei… ik zoek wel ergens anders
En die verzendkosten…
Mocht er iemand mee willen bestellen kunnen we de kosten delen
Bestel je meer dan zul je ook meer invoer en BTW kosten maken. Plus je verzendkosten om het in Nederland te distribueren.
Loont het dan nog?
Lama zitten dan.
Open vraag, hè. Wel versturen ze gratis boven een bepaald bedrag.
Er zijn meer dan genoeg alternatieven… Maar goed, daar komen ze zelf nog wel achter in Engeland.
Wel sneu voor degene die hun producen gewoon aan de man wil brengen buiten hun eigen land. Dat wel.