WatchID 007 en 008

Neen, geen James Bond…
Weet niet of ik het mag plaatsen (dan zie ik het wel verdwijnen) maar de numero 7 is klaar!
Alles behalve het STP uurwerk en het glas is minutieus zélf gemaakt!!
Kijk zelf:
The WatchID 007

https://www.instagram.com/p/B-R45-BHqby/?igshid=9odh96562qik

https://www.instagram.com/p/B-R3n2AHs2D/?igshid=ntsq7vc9it8o

De dials:

6 likes

Gratis reclame topic

Nee dus.

Of Jur toestemming gevraagd? Met een envelop met 1500

Om toch te reageren: die kast doet het niet voor mij, edoch succes met de verkoop

1 like

Dat zou ik weglaten. Dat maakt het wel echt een reclame topic.

Wat maakt dit topic anders dan andere die dankbaar gebruik maken van de gratis reclame?

Niks, die mogen van mij ook weg.

Maar omdat zij ook oeverloos zwammen over alles wat ze te binnen schiet vindt Jur ze denk ik “speciaal”… Ohja en sommige maken uiteindelijk niet eens echt wat…

Dus tip van Flip, beetje gezwam over je hersenspinsels erbij en het is toegestaan (I guess)

8 likes

Nice!

Blauwe plaat in de zon ziet er strak uit!!

Ze zien er erg goedkoop uit.

Wat moet dat kosten?

2 likes

Leuk @charlesb52. :ok_hand:
Ik kijk even niet op Instagram, daar heb ik geen account dus goed dat je het hier ook plaatst.

Mijn opmerking was niet zo netjes, ik bedoelde dat ik het niet mijn kopje thee is😇

1 like

Even vantevoren overleggen was wel fijn geweest maar zolang het geen verkooptopic wordt is het prima. Al die initiatieven is natuurlijk hartstikke mooi.
Zoals gezegd, zolang het geen verkoopadvertenties worden.

5 likes

Tja… Dan is eigenlijk het hek van de dam toch?
Je kunt hier niet op bestellen klikken, maar 2 klikjes verder waarschijnlijk wel…

Ach, jij bent de baas en niet ik. Dat is goed voor het forum denk ik.

4 likes

Leuk. Je pakt wel door. :+1:

Vraag je om feedback of is het meer een mededeling?

1 like

Niet mijn smaak, maar ik vind het knap gedaan. De wijzerplaat doet het goed met de zon.

1 like

Excuses!!!
Was even te snel tussendoor druk!!

Natuurlijk; schiet maar!!!

Niet mijn kopje thee maar ik kan handgemaakte producten wel waarderen. Ik maak er alleen niet uit op of je ze zelf maakt of dat ze door een ander gemaakt zijn?

Knap gemaakt, doe ik je niet na.
Toch niet mijn ding.

1 like

WatchID, Johan, maakt ze helemaal alleen.
Één voor één, vandaar de doornummering!
Ik had #5 en #6 in m’n handen en had er een heel goed gevoel bij: kunstwerkjes!
In het echt zie je een heel fijne afwerking. @HanDavinci , ik kan me jouw opmerking heel goed voorstellen.
In real life ziet het er echt heel strak uit!!
Misschien moeten we @Chillekasper voor een review vragen!!
En dan niet alleen met de ogen van een horlogeliefhebber maar ook met die van een liefhebber van sieraden!
Langzaam merk ik dat ik telkens meer van horloges ga houden die “persoonlijk” zijn… Ik waardeer @HanDavinci’s Rolex zelfs, ondanks dat die niet mijn keuze zou zijn :wink:.
Kijk ‘ns naar de “onderdelen”, handmade!!

5 likes

Oooh ik dacht dat het jouw horloges waren!

Eigen productie uiteraard heel gaaf.
Mijn mening over deze:
Ik vind het geen merknaam, en hoe het geschreven staat doet me aan satan denken.
Geprinte tekst zou ook mooier staan dan deze kentekenplaten.
Effect en kleuren op de wijzerplaat vind ik wel leuk.

Ben benieuwd naar de wristshots.

Geen interesse maar wel erg benieuwd naar de prijs.

1 like

Weetje… die blauwe plaat heeft wel wat. Ik vind de logo’s alleen vreselijk. Grappig detail is de kleine seconde wijzer maar niet functioneel en niet dezelfde afmeting als de opening in de uurwijzer.
De kastvorm en lugs zijn 2 totaal losse elementen, geen samenhang, net als de kroon. Het oogt gewoon rommelig en niet verfijnd. Maargoed, ik doe het niet na. Als het een hobby projectje is in een schuur of zolder dan lekker doorgaan :+1:

1 like

Tof gedaan, ziet er goed uit :blush: