Ik lees enkel dat je een voor velen boeiend topic begonnen bentâŠwaarvoor ook mijn dank, ik ben er toch ook over gaan denken en lezen en opzoekenâŠen als je daarmee in een maand blad komen kunt???
Het maakt toch niet uit hoe ze over je praten als ze maar over je pratenâŠ
Grappig om de verbanden te zien. Misschien moeten we dan maar een gratis abonnement afdwingen ofzo, voor al onze input :)-D.
Alleen daarom al vind ik het geen slecht blad, al zou het natuurlijk altijd beter kunnen. Ik zou bijvoorbeeld graag mooie, echt objectieve recensies/reviews, vergelijkingen e.d. zien zoals buitenlandse bladen dat wel hebben. Of een rubriek âverzamelaars aan het woordâ. Kun je volgens mij ook best een leuk artikel van maken. Of âŠ
Grappig om de verbanden te zien. Misschien moeten
we dan maar een gratis abonnement afdwingen ofzo,
voor al onze input :)-D.
Alleen daarom al vind ik het geen slecht blad, al
zou het natuurlijk altijd beter kunnen. Ik zou
bijvoorbeeld graag mooie, echt objectieve
recensies/reviews, vergelijkingen e.d. zien zoals
buitenlandse bladen dat wel hebben. Of een rubriek
âverzamelaars aan het woordâ. Kun je volgens mij
ook best een leuk artikel van maken. Of âŠ
Meestal wel een leuk blad, maar deze âjubileumuitgaveâ viel mij zwaar tegen.
Weinig interessante rapportages en te veel paginaâs met slechts fotoâs en minimale info van horloges die vaak -nog beter- op het web te vinden zijn.
TeleurstellendâŠ
Ach, Watching is in ieder geval niet zo slecht als Horloges. Zogenaamd nog samengegaan ook met 00/24 (wat een dikker, beter en goedkoper blad was dan Horloges). Maar inderdaad, de buitenlandse bladen zijn vaak beter. Wel jammer (en een gemiste kans denk ik).