Watching puzzel prijswinnaar

Hallo allemaal,

Ik kreeg een e-mail met de mededeling dat ik een prijswinnaar ben.
Er stond niet bij welke prijs ik heb gewonnen. Lekker in spanning afwachten dus en zien wat we wordt afgeleverd.

Meer mensen die een prijs hebben gewonnen met deze pittige puzzel?

Leuk en gefeliciteerd!
Wat waren de prijzen?

http://www.horlogeforum.nl/t/puzzel-watching/59140?source_topic_id=65951

Ja dus. :slight_smile:
Alleen stond er in mijn mail dat ik de workshop had gewonnen.
Veel plezier met je prijs. Was een leuke actie.

Congrats! Ben wel watchinglezer maar heb niet meegedaan…

Thanks!

De prijzen waren heel veelzijdig zoals watchwinder, Suunto horloge, Pequignet horloge, Omega horlogebox, Brequet boek, Panerai boek, workshop horloge repareren oid, workshop banden maken enz…
Kijken of er morgen iets wordt afgeleverd…spannend!

1 like

Leuk man, gefeliciteerd! Benieuwd wat het wordt…

Grt. vanaf de overkant van de Waal (neen, niet uit Ernem!!!)

Proficiat! Waar vreemd dat ze niet even je prijs vermelden.

Inderdaad vreemd maar dat houdt het wel spannend.
Misschien vandaag?

@emveezet…groeten vanuut Nijmegen.
Kom je dan uit Lent?

Neen, bijna goed! Scheelt 2 letters (G en D) en “klinkt als”…weer een puzzel!

Grt. Marco

Gendt…wat heb ik gewonnen?

Hoezo? Kan er ook niks aan doen dat je het met dt schrijft.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Inderdaad, Gendt in Nederland. Ik dacht dat het om Gent in België ging. Ik realiseerde me mijn vergissing te laat, en in een poging om niet als een domme l#l over te komen, verwijderde ik mijn reactie. Maar te laat: jij had 'm al vereeuwigd via een citaat. En terecht :wink:

1 like

Vandaag een onverwacht pakketje ontvangen. Blijkbaar toch goed mijn best gedaan op de puzzel en een mooie Patek Philippe stropdas gewonnen. Alleen jammer dat ik nooit een stropdas draag.
Zijn er nog meer mensen buiten cliogek en arvid die iets gewonnen hebben.

gr. Hans

Foto? Voor werk ook nooit stropdas nodig?

1 like

Holy cow! Das vet! Nu nog bijpassende manchet knopen en natuurlijk horloge :wink:

1 like

Ik werk in een TBS kliniek, daar wordt bijna geen stropdas gedragen uitsluitend door de directie. En op dat niveau verkeer ik nog niet.

5 likes

Wel mooi dat je typt: ‘nóg niet’!

Je hebt nu in ieder geval een mooie stropdas als je over enkele jaren een dikke promotie maakt :wink:

Gaat hem niet worden, is niet helemaal mijn ding en financieel ook niet denk ik.
Maar als je ziet hoe de stropdas er al uit zien en hoe die verpakt is zegt ook wel weer iets over de klasse van het merk.
Wie weet ooit in de toekomst.

2 likes

Dan moet ik hem eerst nog leren knopen, en ik denk niet dat zo op mij zitten te wachten bij de directie

Op 3 maart een email gekregen dat ik een prijswinnaar ben en de prijs (niet bekent wat) naar mij wordt verzonden.

Zal vast goed komen maar na twee weken nog geen pakketje ontvangen.
Watching houdt het wel spannend!