Watching

Beste forummers,

Volgens de vorige uitgave van de Watching moest hij 6 juni uitkomen.
Tot nu toe heb ik het blad nog steeds niet gehad.

Wie heeft hem al of wacht er nog op?

Ik zit er ook op te wachten, hij zal nog niet uitgebracht zijn neem ik aan.

Ik hoorde toevallig vorige week donderdag dat het blad die dag naar de drukker ging. Dus het kan niet lang meer duren.

Yep,

wacht er ook nog op.

gr Ron

dan zal hij vrijdag a.s. wel in de bus liggen…

groet,
Arno

Heb het blad opgezegd, vind persoonljk dat er niet veel bijzonders meer instaat net zoals het blad Horloges veel reclame en pagina’s gevuld met foto’s van de grote merken:(

Ik ben het over de meeste bladen met je eens. Er staan in alle bladen steeds dezelfde 10 merken (dat zijn de merken die adverteren). Bij Watching vind ik het juist meevallen. Ik zag trouwens zaterdag een blad in de schappen liggen (ik zeg niet welke), net uit, dat nu nog ,met “Baselnieuws” durft te komen! En dan weer van die merken die alle andere bladen al uitgekouwd hebben, om maar niet te noemen dat ze eind maart al direct op intenet stonden. Dat iemand zo’n blad durft uit te brengen en anderen het kopen vind ik onbegrijpelijk.

Hij lag vanmiddag in de bus!

groet,
Arno

Bij mij ook!

bij mij ook(tu)

gr Ron

Hier ook. Ik vond 'm opvallend goed opgemaakt en wat blijkt? Daar is ook verandering in gekomen. Een grote verbetering, Watching (tu)

yep,

verrassend vind ik de Bell&Ross in de ronde kast uitvoering.
Toch een mooie klok,hoor.

gr Ron

Oei, pas terug van vakantie, en m’n hele brievenbus zat propvol met o.a. reclamefolders in folie. 't is met dus niet opgevallen of Watching (ook in folie) er tussen zit. Morgen eens de post doornemen.