Watching

Iedereen de nieuwe Watching ontvangen? Ik dus nog steeds niet heel vervelend:S

Al eventjes binnen bij mij. Ik zou ze even bellen.

Ja bij mij ook al een tijdje zo`n 1 1/2 week geleden.

Ook alweer ruim een weekje binnen:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,252987,252987#msg-252987

Al gebeld?

Al 3 keer gemailt, bij het laatste mailtje schreven ze dat het blad alsnog een keer opsturen dat was op 14 dec. Tot nu toe nog niets ontvangen…heb inmiddels weer gemailt (19-12) nog geen reactie. Ik word daar zo moe van moest eens andersom zijn dat jij iets moest opsturen of op tijd betalen dan had je allang een incasso bureau op je dak gehad:?

Abbonnement direct opzeggen vanwege niet geleverder producten/diensten is het enige wat je kunt doen.

Als dat hetgene is wat je wilt. Ik weet niet of het vaker is voorgekomen, maar een foutje kan toch best?

Wel vervelend uiteraard, en vreemd dat het nog steeds niet binnen is. Kerstkaarten komen toch ook op tijd?

Dat zeg je nou wel, maar ik heb in de afgelopen twee weken al meerdere dingen gehad die er via de gewone post 3-4 dagen over deden. Éentje heeft er zelfs meer dan een week over gedaan. Zo kregen wij vandaag bijvoorbeeld de vpro-gids, die er eigenlijk vorige week woensdag al had moeten zijn. Ik heb dus het idee dat de tnt zijn zaakjes nog niet helemaal op orde heeft…

Wie weet, misschien is de postbode ook liefhebber?

Ik heb hem eindelijk mogen ontvangen maar zoals ik al dacht weinig nieuws en techniek. Alleen weer de grote merken komen aan bod waar je onderhand alles wel van weet.