Watching

Mocht iemand trouwens nog ooit wat oude(re) edities van Watching hebben liggen en er niks mee doen, ik wil ze graag kopen voor een leuke prijs.

Ik ook nietā€¦:frowning:ļø

Maar ja wat staat er eigenlijk in gaat alleen maar over de grote merken van hoe het ooit begon :wink::thinking: en dat weten we nu wel.

Ik vind het altijd toch wel heel mooie magazines voor weinig geld in vergelijking met bijvoorbeeld 0024 horloges

Mocht iemand uitgelezen zijn qua edities van voor 2018 dan koop ik ze nogmaals graag voor een leuke prijs over

Zijn er nog steeds mensen aan het wachten op de maart editie? Heb hem nog steeds niet binnen. Krijg van klantenservice het antwoord (een dag of 14 geleden) dat ze aan het uitzoeken zijn waar het probleem ligt. Lijkt me toch niet 2 weken duren om dat uit te zoekenā€¦

Ik heb hem ook niet binnen. Zou deze week binnen komen.

Vind het een prachtig blad, maar kan mijn abo beter opzeggen heb ik het gevoel. Ben een half jaar lid: De eerste keer moest het nagestuurd worden, december was een paar weken te laat en nu wederom weer een aantal weken te laat (ervan uitgaande dat hij nog binnenkomt) zonder enig bericht.

Ik ben net lid geworden. Kocht ze eerst altijd los

Ik had een mail van de hoofdredacteur dat hij deze week binnen moest komen

Moest je daarvoor eerst zelf contact opnemen of heb je een algemene mail gehad?

Post is net geweest maar hij zat er niet bij :angry:

Ik heb deze week bericht gehad dat ie nagestuurd zou worden. :frowning:

Ik heb de nota voor 2020 nog liggen: ik wacht met betalen totdat ik het lentenummer binnen heb :slight_smile: De nieuwe abo periode is vanaf nummer 2.

Heb hem vandaag ontvangen :+1::smiley:

Hier liggen ze gratis bij de juwelieršŸ‘

Moet je zeker eerst een horloge kopen :smiley::smile:

Nee, gewoon buiten in het rek met folders, lees al 6 jaar meešŸ‘

Tot op heden nog niets ontvangenā€¦ :roll_eyes:

Ik heb vandaag nummer 2 gekregen, van het lentenummer :frowning:

Hier ook nog niets. Abonneren wordt niet echt beloond bij dit blad helaas. Vorige editie kwam weken te laat en in beschadigde toestand aan.