Watching

Is er iemand die de huidige editie (of de vorige) aan mij zou willen verkopen? Bij onze huidige boekhandel was het blad niet op voorraad. Ik ben wel benieuwd naar de inhoud van het blad. Eens zien of ik mij wil abboneren. Het is ook mogelijk om ze via de website na te bestellen maar voor in totaal 15 voor een blad van 5 euro vind ik dat wat overdreven. Mocht er iemand zijn die het blad aan mij wil verkopen stuur dan even een PM.

Je mag die van mij hebben voor niks als ik ‘m gelezen heb. Maar moet ‘m eerst nog krijgen :v:t2:

1 like

Super tof van je! Dank je wel. Laat maar weten wanneer je zover bent :slight_smile: Ik betaal natuurlijk de verzendkosten!

1 like

Aangezien ik er nu 2 heb, en die laatste nog in de verpakking, mag je die uiteraard wel hebben.

1 like

Dat is helemaal mooi. Zou je je bank gegevens per pb willen sturen? Maak ik het geld aan je over en stuur ik mijn gegevens aan je door.

Och, die paar euri verzendkosten kom ik ook wel weer overheen :slight_smile:

Hartelijk dank @anon33714818EV (Herman) voor het toesturen van het exemplaar van Watching. Ontzettend aardig van je!

3 likes

Met weekend en Koningsdag duurde het een paar dagen !

:ok_hand:

1 like

Geduld is een schone zaak zeggen ze hé :wink: ik ga het met veel plezier lezen. Het is een dik blad zeg. Veel waar voor je geld. Ben benieuwd naar de inhoud.

Ik heb nog steeds niets ontvangen…:face_with_monocle:

1 like

Als ik hem uit heb en je hebt hem tegen die tijd nog niets ontvangen wil ik hem wel naar jou sturen :wink:

1 like