Mijn Speedmaster verkocht aan @Watchkeeper. Zeer prettige ervaring, betrouwbare koper!
Ik was een beetje huiverig te verkopen aan een volledig nieuw lid, maar dat bleek volledig ten onrechte!
Mijn Speedmaster verkocht aan @Watchkeeper. Zeer prettige ervaring, betrouwbare koper!
Ik was een beetje huiverig te verkopen aan een volledig nieuw lid, maar dat bleek volledig ten onrechte!
Vandaag mijn Oris verkocht aan @Watchkeeper. Was erg prettig, nog even bij gekletst over de horloge hobby. Al met al een goed lid om erbij te hebben.
Vanmiddag heeft Coert een Alpina Seastrong van mij gekocht. Prima en prettig kontakt. Duidelijke afspraken gemaakt. Gezellig nagepraat over onze hobby.
Veel plezier met je nieuwe aankoop Coert!
Vandaag heeft Coert mijn Breitling SO overgenomen.
Ik heb de overdracht als zeer prettig ervaren.
Coert is een passionist en daarom het gesprek zeer aangenaam.
Vrijdag mijn Seawolf verkocht aan @Watchkeeper. Zeer prettig contact mee gehad en de transactie zelf heb ik ook als zeer positief ervaren. Gezellig vooral. Veel plezier gewenst met dit prachtige horloge Coert!
Hi Rutger, het genoegen was geheel wederzijds. Mooi gesprek gehad en dit prachtig horloge overgenomen waar ik zeer content mee ben. Ik zal deze zware jongen met veel plezier dragen! Dank, Rutger.