Watchlover7

Vandaag mijn Steinhart ontvangen na een snelle, eerlijke deal. Horloge perfect ingepakt en exact zoals beschreven dus wat mij betreft zou ik zo weer een horloge aanschaffen van @Watchlover7, aanrader dus :+1:t2:

1 like

Vandaag de Seamaster van @Watchlover7 overgenomen. Het horloge verkeerd in topstaat! En een aardige kerel. Aanrader!

1 like

Gaaf horloge ontvangen van @Watchlover7.
Alles als omschreven en snelle verzending.

Super bedankt :100:

1 like

Vandaag mooi horloge ontvangen van @Watchlover7. Eerlijke prijs, reageert snel en horloge precies zoals omschreven.

Mocht die weer wat moois hebben zou ik niet twijfelen nogmaals bij hem te kopen.

1 like

Afgelopen zaterdag bij @Watchlover7 een horloge overgenomen. Uiterst tevreden over de prijs & kwaliteit. Prettig en snel in zijn communicatie, en keurig verpakt!

Zeker een aanrader om nogmaals bij hem te kopen!

2 likes

Vandaag een Pagani “Daytona” ontvangen van @Watchlover7, horloge ontvangen precies zoals omschreven. Snelle communicatie en snelle verzending.
Kortom mocht je twijfelen om iets te kopen van @Watchlover7, dat kun je met een gerust hart doen.

Zojuist is het horloge binnengekomen, dat ik van @Watchlover7 had gekocht. Prettige communicatie, gunstig geprijsd, vlot verstuurd en keurig verpakt.
Super, ik ben er zeer blij mee

1 like

Vandaag een horloge opgehaald bij deze man, helemaal prima ! Snelle, goeie communicatie én prettig zaken gedaan :+1:t2::+1:t2:

1 like

Paar dagen geleden via dit forum Garmin gekocht. Prachtig ding. Ook voor een heel goede prijs en het contact met hem verliep vlekkeloos. Was een eerste aankoop via HF, top ervaring.

Vlak voor het weekend zeer prettige en snelle zaken gedaan met @Watchlover7 . Zeer vriendelijk en een leuk gesprek gehad naast het ‘zakelijke’ deel. Aanrader!

1 like

Onlangs een Gshock overgenomen van @Watchlover7. Fijne en vlotte communicatie en horloge werd keurig verpakt naar mij verzonden!

1 like

Een horloge overgenomen van @Watchlover7. Zeer prettig en direct contact gehad over de deal, en uiteindelijk bij hem thuis met een kop koffie een goed gesprek gehad over de liefhebberij. Fijne vent, duidelijk in zijn communicatie en zeer betrouwbaar!

1 like