WATCHMEETING OOSTNEDERLAND, een beeldverslag

Zag er gezellig uit en mooie horloges hoor. Wellicht een volgende keer!

r.obelink Schreef:

Rich, je hebt er een mooi beeldverslag van gemaakt
(tu)
Ook leuk die familiefoto :), ik ken alleen
(nog)niemand:S

Dank voor het compliment…ik ken ook niemand (nog)…:wink:

Ziet er harstikke leuk uit. Spijtig dat ik er niet kon zijn.

Hans en Tom weten het altijd goed aan te pakken. Super mannen (tu)

Volgens mij hebben jullie het heel gezellig gehad, ik neem aan dat het echte Limburgse vlaaien waren…

Fijn weekend!

Eric

Als ik zo zie heb ik een geweldig geslaagde meeting moeten missen.
Ik heb wel eens gepolst of er belangstelling was voor een meeting in grensstreek tussen Breda en Antwerpen.
Mocht er belangstelling voor zijn in het najaar laat maar horen, ga ik nogmaals informeren of locatie weer beschikbaar kan zijn.

Dat ziet er goed uit heren!(tu) en die Nivelacuso horloges zijn altijd (tu)

hans

gewoon het voortouw nemen zou ik zeggen, het was echt een geweldige avond, mede door de quiz met dank aan Tom en de mix van forummers. Afstand scheen niet uit te maken, zelfs leden vanuit Duitsland en Winterswijk zaten toch meer dan een uur in de auto om de meeting te bezoeken. Absoluut voor herhaling vatbaar naar mijn idee.

Het was een hele leuke avond, top om een aantal andere forummers te ontmoeten.
En idd, wat een mooie horloges waren er zeg. Toppertje voor mij was persoonlijk de van der Klaauw met het planetarium, druuul.

Hans (hhe), thx voor de superorganisatie en natuurlijk de bekostiging van de zaal!
Tom, jij bedankt voor de leuke edoch bijzonder pittige quiz en de Breitling reep :slight_smile:

Misschien leuk dat mensen nog even aangeven waar ze staan op de “familiefoto”.
Zelf sta ik achteraan, 7e van links.

Harro aka el_great_foxman

Ik ben makkelijk te herkennen op de foto denk ik zo:

vooraan (want ik ben slechts 172 cm.), een beetje in het midden

oranje overhemd op bruine broek

Grt. Marco

P.S. mijn uitgebreide verslag en dankbetuiging heb ik in de andere, eerdere discussie over deze watchmeeting geplaatst.

was een erg geslaagde bijeenkomst. Alle forummers bedankt voor: het aanwezig zijn/de organisatie/de vlaai/de goodies/de fraaie foto’s/horloges.
Als je me zoekt op de foto… die glimmende schedel helemaal achteraan;)

groet,
Arno.

Ik was die met de paardestaart en bril. Achterste rij 2e van links met witte trui.

Een erg bijzondere ontmoeting met bijzondere horloges, dat is het.

Ik lees net het verhaal van de inbraak bij Maarten en het volgende gevoel bekruipt me nu ineens;

Nickname, horloges + herkenning middels foto’s op het net maakt ons heel kwetsbaar, toch?

Laten we voorzichtig zijn.

Helemaal eens met Big Blue…vandaar dat een zeker lid die aan het vissen was naar de locatie ook met een kluitje in het riet is gestuurd…Maar het was een heel bijzondere avond, wellicht wat kort waardoor ik niet iedereen heb kunnen spreken en alle moois heb kunnen fotograferen maar zeer geslaagd.
Zoals met hhe besproken komt er na de zomer een vervolg, locatie ie al geregeld.

prachtig die eerste foto… gemêleerd gezelschap? Jullie zouden broers kunnen wezen

Ziet er gezellig uit! Zou ik zelf ook is willen meemaken. Nog een vraagje aan de hand van de derde foto: Wat is het derde horloge van links in dat kistje? En die helemaal rechts? Leuke collectie!

Mooi verslag jammer dat ik er deze keer niet bij was griep griep en nog eens griep,maar ziet er erg gezellig uit.
Mooi horloges om tebezichtigen !!!

De derde van rechts is volgens mij deze:
http://www.watchunique.com/1963-air-force.html

Die andere geen idee.

Derde van links is een Revue Thommen.

Meest rechtse is een Aerowatch HFLE.

Grt. Marco

Thanks Marco!

Graag gedaan! :wink:

Kennis van vrijdagavond die is blijven hangen, m.n. omdat je zo weinig Revue
Thommen ziet in NL. en omdat ik de Aerowatch zo mooi vindt.

Zucht, het weekend is al weer bijna voorbij…

Grt. Marco