Net terug uit Apeldoorn na een bijzondere horlogemeeting op een bijzondere plaats….we hebben Jan Vis gemist….
Zo gemêlleerd als de horloges waren, was ook het gezelschap.
Tom had echt zijn best gedaan om bijzonder moeilijke vragen te bedenken, ondergetekende heeft bijna alle vragen gegokt en toch nog een leuke prijs in de wacht gesleept.
Hans, bedankt voor een prachtige avond, een vervolg waard, de nieuwe locatie is al bekend toch? Jullie zijn van harte welkom.
Hierbij een beeldimpressie, even snel gedaan dus de plaatjes zijn niet optimaal maar toch, kijk en geniet……
Mvg
Rich
Dat is snel Rich!
Mooi fotoverslag;ziet er gezellig en interessant uit.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn!
Hoop dat ik de volgende keer voldoende hersteld ben om er bij te zijn!
Gr Dirk
Mooie foto’s (tu)
Wow, dat heb je snel voor elkaar Rich. Super foto’s dank je. Die Soccertimer van me staat er keurig op (tu)
Voor de rest iedereen bedankt voor de gezelligheid en in het bijzonder Hans (hhe) voor de organisatie. Tom, je quiz was weer super. De goodies waren top.
Hallo allemaal,
Bedankt voor de gezellige avond, het was het rijden vanuit Duitsland helemaal waard.
Prachtige horloges gezien, leuke contacten opgedaan, mooie prijzen gewonnen helemaal Top!
Ik houd me aanbevolen voor een volgende Meeting.
En natuurlijk Hans bedankt voor het mogelijk maken van deze Avond.
Tot snel,
Lennart
Ziet er allemaal goed uit!! (tu)
Mooi fotoverslag!
Foto 4 is de collectie van Maardein zeker
floris Schreef:
Mooi fotoverslag!
Hoe raad je het zo
Mooie foto’s en veel te zien en voor mij de eerste meeting die zeker geslaagd was.
Super georganiseerd, top!
Bedankt allemaal voor de leuke meeting. In het bijzonder danken we nog hhe voor het organiseren, sorcees voor de vlaai, Rich voor de foto’s en Tom voor de quiz en de mooie prijzen.
maardein Schreef:
floris Schreef:
Mooi fotoverslag!
Hoe raad je het zo
Knap he en foto 8 zijn de klokkies van de organisator van de meeting, toch ?
Ja ben nu toch aan het raden
zag er goed uit mannen (tu)
de vlaai ook trouwens
yep, de vlaai…heerlijk, bij een volgende meeting is dit zeker een VIS of was het nu WIS…
Rich, je hebt er een mooi beeldverslag van gemaakt (tu)
Ook leuk die familiefoto :), ik ken alleen (nog)niemand:S
Ik kon er niet de hele avond bij zijn, maar ik vond het geweldig: leuke mensen, mooie horloges. Heel succesvol en mijn complimenten aan de organisatie. En ook: fijne locatie met goed licht.
Menno
Ziet er gezellig uit(tu)
Bedankt voor de foto’s
Groet,
Marc
Erg leuk te zien, volgende keer ben ik erbij (tu)
Vond het erg gezellig! Mooie horloges te zien, leuke quiz en een goede manier om de vrijdagavond zo door te brengen!
Op naar een volgende keer!
Lijkt me een gezellige boel:). Was net te ver voor mij uit de buurt, misschien een volgende keer.
Leuke foto’s, ziet er gezellig uit!
Leuk die vlaaien ook