WAtchPouch

Ik ga vaak op de mtb naar mijn werk dus dacht “ik maak wat om mijn horloge in te doen voor tijdens het fietsen”. Wat ik voor ogen had was om dit om te bouwen naar een mooi horlogedoosje:

Dat foam even op maat snijden met een mesje en klaar is kees…! Nou goed, dat werd dus dit:

Dus wat doe je dan? Je neemt gewoon even contact op met @Taconew van Watchpouch en je geeft je wensen door. Wat je dan krijgt is top!!

27 likes

Mijn beste,

Een mooie degelijke behuizing voor een beminnelijk horloge!!
Geniet ervan!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ziet en mooi uit zeg!

2 likes

Goed excuus voor een horlogezakje, want het horloge dat je laat zien, kan die fietsrit best wel verdragen :slight_smile:

1 like

Netjes hoor. Ik heb deze laatst gekocht voor wat meer horloges :grinning: €35,- compleet en erg mooi gemaakt

3 likes

Hmm ja “normaal” fietsen zal niet echt een probleem zijn, maar ik fiets een deel off-road met de mtb.

Mijn beste,

Ziet er goed uit!!
Veel plezier dan ook met deze ruim bemeten horloge-foedraal!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dank u :+1::grinning:

Gebruik je die waiters friend dan nog? :joy: anders stel ik me beschikbaar

Zonder dollen, leuk idee!

1 like

Ja die is inmiddels in gebruik genomen :sweat_smile:

1 like

Hahah ja zou ook zonde zijn, zo’n ding kopen voor het doosje

Dat is geen @watchpouch kwaliteit… :frowning:
Beter een échte kopen.

2 likes

Nouja voor het geld is het prima hoor. Doen het goed :slight_smile: maar die andere zijn inderdaad mooier (zullen ook duurder zijn)

Hatsaaa ik keek net in de bus en daar lag een verrassing voor mij :sunglasses:

:joy:

Ik vind het geweldig.

Bedankt @Taconew!

25 likes

:ok_hand::joy:

1 like

Potverdomme Han zo één wil ik ook… :sunglasses:

2 likes

Nice! Mooie bips😚

2 likes

Ik vond vandaag ook een mooie watchpouch van @Taconew in de bus. Bedankt! Een fijne kwaliteit leer, en mijn Grand Seiko past er net in. Ik laat het kaartje er maar in als bescherming tegen de achterkant van de knoop!

1 like

Slim! En mooi hoor! Maar is dit eigenlijk geen portemonnee? Niet dat je je horloge er niet in kan doen hoor maar vandaar dat die knoop misschien een beetje in de weg zit. Kaartje is goeie oplossing.

2 likes

Als je een hamer hebt, ziet alles eruit als een spijker! Als je een horloge tik hebt, denk je dat een watchpouch is om je horloge in te stoppen. Want geld heb je immers niet meer, dat is nu een horloge geworden :thinking:

1 like