WatchR

Fijne transactie met John! Vlotte en duidelijke communicatie en afhandeling. Bedankt @WatchR👍

Vandaag een Crafter Blue ontvangen van @WatchR. Nadat ik een advertentie in de gezocht categorie geplaatst heb dezelfde dag nog een deal kunnen sluiten. Prettige communicatie en netjes verpakt. Dus een duim omhoog :+1:

1 like

Bandje overgenomen, snel en netjes verpakt. Goede communicatie!:+1:@watchr

1 like

Prima zaken gedaan. Goed op de hoogte gehiuden van de verzendstatus en snel verzonden. Top.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan John (WatchR).

Goede ervaring! Duidelijke/snelle communicatie, vlotte deal en een leuk gesprek gehad.

Vandaag een leuke ontmoeting gehad met WatchR.
Hij toonde interesse in een horloge van mij die ik hem later heb aangeboden.
We waren er snel uit en spraken af om elkaar “ergens in het midden” te treffen om de deal te bezegelen.
We hebben ruim een half uur lekker aan de koffie gezeten en gezellig geklets over horloges.

John, veel plezier met je klokkie en het was fijn zaken doen. Een volgende keer graag weer.
WatchR is zeer aan te bevelen.

1 like

Vandaag de Planet Ocean band van WatchR ontvangen.
Mooie band.
Prima afhandeling.

Mika

1 like

John, @WatchR, is een echte aanrader. Klokje precies zoals beschreven en in het midden afgesproken voor een prima deal.

Tot een volgende keer!

1 like

Horloge overgenomen van WatchR, snelle en prettige communicatie. Verzending prima geregeld en zeer goed verpakt. Helemaal top! :+1:t3:

1 like

Bandje gekocht van @WatchR, supersnel geregeld en verstuurd; top verkoper! :+1:

1 like

Obris strap overgenomen van @WatchR, top communicatie, snelheid en verpakking!

1 like

Bandje overgenomen. Aanrader!

1 like

Band is aangekomen, prachtig als nieuw, bedankt @WatchR

1 like

2 bandjes gekocht, vlotte communicatie en snelle levering: TOP👍

1 like

Bandje gekocht van @WatchR. Vlot geregeld, zeer net bandje, lekker zakendoen. Ben d’r blij mee. Nog bedankt.

1 like

Bandje overgenomen van @WatchR, snelle en fijne communicatie en daarna ook nog eens snel geleverd.

Top!

1 like

Mooie Milinesseband overgenomen van @WatchR. Goede communicatie en de Horlogeband zat super goed verpakt! Nogmaals bedankt!

1 like

EMG HFLE overgenomen van @WatchR dankzij een attent bericht van hem op mijn zoek vraag. Prettige en vlotte communicatie, snel verzonden, degelijk verpakt en een horloge dat volledig aan de verwachtingen voldoet.
Kortom top :ok_hand:t2:, een aanrader.
Bedankt en groet, Bertjan

1 like

Vandaag heeft WatchR een horlogeband van me gekocht. Keurig snelle betaling en prettige communicatie. Koop was snel geregeld :ok_hand: thanks @WatchR

Bandje verkocht aan WatchR. :slightly_smiling_face:
Netjes en goed in communicatie en het gevraagde bedrag was supersnel overgemaakt.
Prima om zaken mee te doen :+1:t2: