WatchR

Mijn Sinn blij gemaakt met een UX band van @WatchR. Snelle deal en uitstekende service! Thanks :sunglasses: #5Sterren #TripleA

1 like

Tijdje geleden dat ik een horloge via HF heb gekocht, maar direct weer een goede ervaring! @WatchR had een ‘oude liefde’ in mooie complete uitvoering voor een faire prijs beschikbaar. Duidelijke communicatie, snel en flexibel afspraken gemaakt en korte maar leuke meeting halfweg gehad. Bedankt John en tot een volgende keer!

Net een prachtige Steinhart overgenomen van WatchR. Prima communicatie en vlotte overdracht :+1:

Een mooi leren bandje overgenomen van John (@WatchR), ben ik heel blij mee! Ik was zoekende naar wat leuke extra’s en probeersels voor mijn Squale 1521. John wist mij te ermee helpen. Hele fijne communicatie, vlotte deal en het bandje was zoals mij aangeboden… in topstaat! Prima ervaring enne wie weet, komen we elkaar nog eens tegen bij een leuke deal.

Dank je wel John! :ok_hand:

1 like

Een mooie Tissot overgenomen van @WatchR aka John.

John is een toffe peer die veel verstand heeft van horloges. Een mooie prijs en een faire deal. Zou zo weer zaken doen met John!

1 like

Wederom een horloge (een Squale deze keer) overgenomen van @WatchR. John had er een over :grin:die wilde ik graag hebben :+1:t3: . Goed zaken doen met @WatchR

1 like

@watchR heeft een Bandje van Erika’s Originals overgenomen. Communicatie is lekker vlot. Geld stond in no time bijgeschreven op mijn rekening, zodat alles binnen een half uur al met PostNL mee kan gaan, oftewel, iemand die gewoon direct aanpakt en lekker snel is!
Prima zaken doen met WatchR dus!

2 likes

@WatchR heeft een bandje gekocht! Keurige en snelle opvolging!

Heel veel plezier ermee!

1 like

Vanguard strap overgenomen van John, fijne communicatie en prima verzending. Bedankt John!

Een mooie Forstner band overgenomen van @WatchR voor mijn Tudor Chrono.

Fijne communicatie, zeer degelijk verpakt en vlot verzonden. Topdeal! :smiley:

Vlotte deal gemaakt met @WatchR voor een Tudor GMT band.
Bedankt John!

Van @WatchR een horloge overgenomen.
Horloge zoals omschreven, snel geleverd en goed verpakt!
Top!

Horloge van @watchR gekocht. De koop ging soepel en het was bovendien gezellig. Goed zaken met hem gedaan!