Watchroll Huisvlijt

Ik dacht, ik trek de stoute schoenen aan en ga eens iets proberen te maken van leer. Ik heb Al wel eens een workshop banden maken gedaan bij Dstrap en daar vervolgens veel te weinig mee gedaan. Dus maar een flink stuk leer besteld en begonnen.
Eerst de stukken snijden.

Dan gaten maken om te de naald door te voeren en de stukken aan elkaar te zetten met wasdraad.

Gaat aardig de goede kant op…

De kanten nog even afwerken met schuurpapier en burnished met een houten schijf.

En een paar uur later klaar. Ik ben er blij mee!

40 likes

Huisvlijt is altijd tof, een mooi resultaat :+1:

1 like

Dat ziet er alvast fraai uit! Ben alvast benieuwd naar je volgende projectje … :ok_hand:

Dat is een mooi begin.
Kleine tip verlijm eerste de zijden dubbel. Voor een steviger resultaat.

2 likes

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Ziet er welwillend uit. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Tsja ik ook;-)

1 like

Thanks voor de tip. Maar dat lukte niet echt om het rond de leren cirkel te lijmen… tweede versie is al iets netter… mooier gesneden.

Mooi gemaakt.
Ik heb echt ongelooflijk respect voor iedereen die zulke mooie handgemaakte dingen maakt. :muscle::handshake::clap:

3 likes

Dat is mooi geworden. Pas maar op, voor je het weet stromen de bestellingen binnen.

1 like

Haha, kom maar door

1 like

Mooi DIY projectje!! Ziet er goed uit

1 like

dat snap ik, altijd leuk om iets in elkaar te flansen.

Maar eh… vooral nog ff doorgaan want de puntje op de i zijn nog niet aangekomen.

super leuk, dat zeer zeker.

1 like

nee klopt, moet nog even oefenen. Vooral op het snijden van de rondjes…

1 like

Die kan je beter uitstansen denk ik.

Goed bezig hoor! :+1:

1 like

Nice! Mooie huisvlijt!

1 like

Wim Sonneveld zei een keer in een conference : er wordt wat afgeprutst in dit land. Mijn toevoeging : maar er worden ook hele mooie dingen gemaakt zoals deze watchroll, geweldig !

2 likes

bijzonder leuk stukje huisvlijt, ga zo door !!

1 like

Off topic.
Eventueel commentaar graag per pb. Scheelt nog meer forum verwijderingen wellicht.

Super mooi! Heel creatief!!

1 like