Watchstand suggesties

Dag mede HF’ers,

Hoe hebben jullie de berging van horloges geregeld? Zelf ben ik er over aan het twijfelen om een watchstand aan te schaffen (om deskdive scratches te voorkomen!).

Graag wil ik jullie vragen om ervaringen en foto’s te delen, zodat ik een beetje weet wat ik kan gaan verwachten.

Deze topic is niet bedoeld voor koop of verkoopdoeleinden aangezien ik daar de rechten op dit Forum niet voor heb. Enkel suggesties van hoe het plaatje er uit zou zijn.

Om deze topic iets op te vrolijken, hier een foto van het horloge waarvoor ik het wil aanschaffen. :smiley:

5 likes

@Watch2Morrow heeft een mooie stand!

2 likes

Aanrader idd. Ideaal met thuiswerken ook :ok_hand:

7 likes

Perfecte kleuren combinatie voor speedy/sub ook.

1 like

Dat zou precies iemand zeggen die iets wil verkopen maar daarvoor nog geen rechten heeft.

2 likes

Geen zorgen, daar heb ik andere kanalen voor :smile:

:thinking: Deskdive sporen komen toch juist door het dragen…

Kom op joh. De beste man zoekt ideeën
:sweat_smile:

2 likes

Eindbazen gimmick. Robotoys.

http://robotoys.kr/default/

Vanaf 300 euro bij je thuis :joy::ok_hand: Staat er nu een op uhrforum voor 250.

3 likes

Die heb ik niet en wou toch reageren.

4 likes

Klopt, inplaats van het blijven dragen bij het tikken dan kan ik hem gewoon op het standaard leggen. :wink:

:rofl: Je moet wat… In quarantaine

1 like

Oh ja, de legendarische CP watchholders. Ik heb nog 3 gloednieuwe liggen. Ik heb gelukkig wel

dus voor 6 tientjes bij je thuis :upside_down_face:

1 like

Ik probeer mij hier aan de regels te houden :laughing:

1 like

Gebruik deze .

Ziet er veilig uit idd. Ben toch wel wat meer opzoek naar wat meer uitstraling zoals een mooie stand.

1 like

Nou ik heb de keuze kunnen maken en hier is ie dan al. Ideaal voor het thuiswerken of voor een game sessie :laughing:

2 likes

Ja lul maar, maar ik vind ze cool. Waar kan ik die bestellen?

Wacht even hoor: jullie doen je horloge af als je achter je bureau gaat zitten?

831657741c34d56a8b1980af0acc5b99

2 likes

Ja ik wil mijn nieuwe bracelet niet verpesten