Het licht is natuurlijk, laten we zeggen, suboptimaal in een dergelijke ruimte. Onderstaande foto is misschien net wat beter maar laat onverlet dat de wijzers aan de randen en onderzijde minder goed zijn afgewerkt.
Ik vind ze er wel goed uitzien eigenlijk.
Wat valt jullie op?
De foto is niet van topkwaliteit natuurlijk, als je er zo op gaat inzoomen. Maar op eerdere pers- en recensiefoto’s zag je dit ook.
Dit gaat mij gegarandeerd voldoende jeuken om de Lebois af te laten vallen. De SPB317 en de Wolbrook Skindiver heb ik om dezelfde reden laten gaan.
Klaar voor:Dag 2 Watchtime Düsseldorf
Dag 1 was druk, prettig druk. Veel leuke gesprekken kunnen voeren. Erg leuk om weer een aantal HF’ers gesproken te hebben! Naast de Nederlandse pers ook weer vereerd met een bezoek van de toppers van “Mannen van de Tijd”
Dag 2 begint al legendarisch met een ontruiming van het hotel, zonder direct gevaar. Teveel alcoholdamp op de kamers gemeten? We weten het niet. Zometeen weer een heerlijk dagje Fortis. De Vagabond is het gesprek van de dag! Tot straks!
En terecht
Maak er weer een mooie dag van Arjan!
Meh, ik denk dat t op deze foto’s gewoon vertekening is.
Die press shots zou ik me meer zorgen om maken.
Wel lekker rustig zo. Scheelt toch weer een kleine 3k.
Het zijn en blijven wel prachtige horloges. Zeer interessant en erg leuk wat ze doen in dat segment.
Was top! Leuk jullie te ontmoeten!
Veel plezier vandaag weer!
leuk om kennis te maken!
Leuke dag gehad vandaag in Düsseldorf @ABCSteed vriendelijk dank aan jou en je vrouw voor de aardige ontvangst! De Fortis horloges zijn al mooi, maar hoe kun je geen fan worden met zulke sympathieke vertegenwoordigers.
Top weer.
Elk jaar drukker en meer te zien, dit hebben wij in Nederland ook nodig.
In de stad zelf:
Eigenlijk bijna geen foto’s gemaakt.
Heel fijne dag gehad met m’n neefje die 50 wordt…
Veel mensen gesproken, mooie en minder mooie horloges gezien !
“Hoe laat is ‘t?” vroeg ik aan de jufrouw en ze wilde op haar telefoon kijken !
“Neeee, op dit horloge!”, en ze wist het niet, haha!
Gelukkig wist de baas het in het licht wel:
MrG van Casio voor €8000+:
Nog een sigaar laten draaien:
En dan via Aken bij de Belgische grens lekkere lever gegeten en voldaan richting home sweet home Maastricht!
Tot vanmiddag in Düsseldorf. Naar aanleiding van de posts hier zijn de verwachtingen hoog. Ga alleen Yvo Staudt missen, vrees ik
Maar Hentschel en Czapek staan er wel👌
Veel plezier bij Watchtime😃
Ik had wel een beetje hetzelfde,leuk om eens al die modellen die niet bij juweliers liggen te kunnen passen maar gezien het gebodene is de prijs best hoog.
Tel daar bij op in totaal 3,5 uur rijden en parkeerdrama denk ik niet nog vaker te gaan
In de stad zelf is genoeg te zien en doen. En mocht je dat te druk vinden dan is er ook nog altijd het oude gedeelte.
Voldoende mogelijkheden om naast een bezoek aan de Watchtime beurs een leuke dag te hebben in de omgeving.
Schnitzel en bier is altijd goed.