Wat had je willen dragen vandaag? deel X

26 likes

De richting lijkt me nu wel duidelijk Koen :wink:
De Tissot Telemeter is overigens erg fraai!

Helaas wel Ø42mm. Had wat compacter mogen zijn.

16 likes

Ja, 39 à 40 mm had ik perfect gevonden.

Deze dan maar? Beter van formaat, maar ik vind de wijzerplaat van de Tissot toch meer aanspreken. Dat lelijke bandje van de Lebois & Co helpt misschien ook niet mee.

Haalt het niet helemaal bij die mooi glanzende wijzerplaat met prachtige bedrukking en cijfers van de Tissot. Misschien dat ik de zalmkleurige versie dan weer mooier vind.

Of toch…

19 likes

Deze graag. Prachtige numerals en subdials, betere kroon en verhoudingen. Uitstekende specs. Heritage in een modern jasje.

Ooit een horloge gekocht voor het bandje?

11 likes

Roze linen dial met gouden accenten en een 62GS kast… Wow. Dit zou voor mij een totale nobrainer zijn als iemand dit ding te ruil aanbood op m’n Shunbun.

2 likes

:smile:

Nope! Maar ik heb wel moeite om er omheen te kijken in dit geval. Foto’s van dit horloge met een fatsoenlijk bandje kan ik ook niet vinden.

Ik ben overigens nog niet helemaal overtuigd qua afwerkingsniveau van de wijzers.

Die zijn bij Tissot veel mooier, zo lijkt het:

7 likes

Lijkt op de eigen site wat beter te zien.

Anders een keer bezoeken in Noord-Limburg of eind oktober WatchTime in Düsseldorf.

6 likes

Toch zie je hier ook dat rafelige randje van de chrono-secondewijzer. Ik weet uit ervaring dat ik daar niet mee kan leven.

3 likes

Ik ga naar WatchTime. Als het horloge daar ligt zal ik proberen wat detailfoto’s te maken.
En idd, slordig afgewerkte wijzers zijn, nou ja, slordig. Zo heurt het niet. Zeker niet op een horloge van inmiddels 3K.

2 likes

Dat zou ik waarderen!

Precies. Zoiets doet meer denken aan horloges van een paar honderd euro. Hopelijk zijn deze foto’s van een pre-productiemodel waar later nog een kwaliteitsslagje overheen gegaan is. :slightly_smiling_face:

1 like

13 likes

11 likes

Leker kleurtje!

1 like

Die is mooi zeg. Ga ik wat nader bekijken. :+1:

1 like

26 likes

Als men trouw horloge het moest begeven word het deze :slightly_smiling_face:.

8 likes

14 likes

Ik duim voor je :+1:

1 like

Haha niet dat ik hem kapot wil hoor :wink:.

1 like

Ik zou weten wat gedaan zenne. Die Tissot is :heart_eyes:

1 like