Watchtime 2024 beurs in Düsseldorf

Mijn favorieten van de :arrow_down:

Fortis:

Thx @ABCSteed voor de tijd en gezelligheid :slightly_smiling_face:

Staudt:

17 likes

Zo mooi :heart_eyes:

11 likes

Die wijzerplaat is indigo blauw :heart_eyes:

1 like

Ik heb deze vorig jaar ook gepast op WatchTime. Sindsdien zit deze guilloche chronograaf in mijn hoofd

1 like

Ik was vandaag de hele dag in Centro in Oberhausen! Ik zie nu dat ik beter door had kunnen rijden naar Düsseldorf!!🥲🥲

Ook leuke horloge’s in Oberhausen hoor! maar niet zoveel als in Düsseldorf denk ik.

afbeelding

3 likes

Ik ging kijken voor een Tudor 1926 maar die middellijn hadden ze niet op voorraad, helaas.

In het verleden heb ik bij Centro Oberhausen zelfs Lange zien liggen. Toen was daar dus ook al redelijk wat te zien.

1 like

Vandaag ook weer richting Düsseldorf gegaan, het begint zowat een jaarlijkse gewoonte te worden. Zoals in de voorgaande jaren weer alleraardigst op de Fortis stand ontvangen @ABCSteed het was weer gezellig als vanouds.
Hartelijk dank!

Bij Sinn ook weer heel wat moois gezien en nog even een leuk gesprek gehad met meneer Damasko.

Een van mijn grails was er ook, nog nooit in het echt gezien. Nu dus wel en het blijft een topper, helaas moet ik komend jaar nog eten en rekeningen betalen.

En nog even de Vertex van @zulu mogen bewonderen.

14 likes

Leuk om je weer gezien en gesproken . Met @Zulu erbij hadden we veel brabanders op 2 vierkante meter! :smiley:

2 likes

Graag gedaan! Leuk dat jullie er waren!

1 like

Mooie collage! Leuk dat je er was!

1 like

Ik vond deze het leukste

Verder lekker gemutlich allemaal daar.

8 likes

Daar kon je een testrit mee maken dacht ik, de suv was er ook. Colin Chapman zou zich in zijn graf omdraaien.

1 like

Bah ja, heb ik geen blik waardig gegund. Zal m leren.

Bedankt voor de goodies @ABCSteed :ok_hand:

9 likes

Lekker toegankelijk! :+1:

3 likes

Ja was weer top! Inderdaad lekker gemütlich kunnen ouwehoeren met @ABCSteed en makker @PLP onder het genot van een altbier von fass :beers:

Fortis heeft me irl positief verrast. Erg toffe toolwatches, nooit in het oog gesprongen bij me maar daar is sinds vandaag verandering in gekomen.

Ook weer een paar Sinns op de wishlist, die tweede bijna gekocht maar weer te lang getwijfeld. Ausverkauft. :expressionless:

Eervolle vermelding voor mw. Zulu voor het doorstaan van deze middag :grin::muscle:

21 likes

12 tot 18K voor een 1655? De markt stort blijkbaar echt in momenteel. :relaxed:

Dit gaat bijna binnen mijn bereik komen…

2 likes

California dial krijg je volgens mij altijd spijt van. Het klopt gewoon niet. Het ziet er niet uit. Wees blij dat je geld naar iets kan gaan dat wel echt leuk is. :wink:

1 like

Ik krijg altijd spijt van elk horloge wat ik gekocht heb. Maar dat is voornamelijk bij verkoop, altijd diep bukken 🥲💸

Dat zeg je tegen iemand die op zijn schultenbrau slippers en vieze trainingspak naar de supermarkt gaat :grin:

4 likes

De zogenaamde pitbull smoking.

3 likes