Thanks! Je moet ook nooit van je hobby je beroep maken
Ah jammer dat we mekaar misgelopen zijn. Heb je de vrouw met blote tetten en een of andere extravagante horlogegek gezien?
Ah jammer dat we mekaar misgelopen zijn. Heb je de vrouw met blote tetten en een of andere extravagante horlogegek gezien?
Die twee Oris en de blauwe cotton candy had ik ook graag willen passen, maar het was ontzettend druk bij de boot.
Ik ga vandaag ook, wel alleen gezien mijn collega liefhebber er niet bij kon zijn. Weet deels wat ik kan verwachten, deels ook niet maar het wordt heus een leuke namiddag. Mocht natuurlijk ook altijd fijn zijn om er mensen te ontmoeten, gezien alleen ook maar alleen is.
Verdorie heb ik dat misgelopen. Had toch moeten opvallen
Deze ja. Heel clean en beetje saai maar dat wit popt echt. Zeker cool
Zo ook weer thuis, ik moet zeggen dat ik het een erg leuke beurs vond met een ontspannen en toegankelijke sfeer.
Al met al toch een uur of 4 rondgelopen.
Hierbij wat wristshots:
Daarbij was ik toch zeer onder de indruk van de kluizen
En heb ik echt zeer erg getwijfeld om deze Atlantic mee te nemen:
Maar uiteindelijk toch laten liggen.
Voor herhaling vatbaar dus!!
Ah sjoen muts!
En mooie foto’s weer
Je hebt er de nodige gepast. En mooie foto’s. Je verwoordt het helemaal juist. Ontspannen en toegankelijk. Toppie .
Ook al zo een mooie foto’s. Licht was er kennelijk genoeg.
Heb net een nieuwe telefoon dat helpt ook
parkeren was idd een ramp. Ook totaal niets aangegeven, of moet dat compleet gemist hebben, maar dat kon wel stukken beter.
Vond ik de tofste inderdaad. Vrij fors, dat wel. De endlinks kloppen gewoon bij dit horloge
Je kunt het best net voor het beursgebouw rechtsaf de camper parkeerplaats aanhouden. Daar is, mits je op tijd bent genoeg plek. (2 euro per uur.)
Daar ook precies geparkeerd. Was er rond 11u
Het was zaterdag en zondag ook extreem druk
Op foto’s helemaal geweldig. Ik vond hem om de pols mwha. Zo een Marinemaster of Novonaut veel leuker i.m.o.