Zaterdag denk ik, blijf ik even plakken.
Toegang is geregeld voor de zaterdag:
Leuk! Kom je een biertje drinken bij Fortis?
Hebben jullie dit jaar weer de halve tent afgehuurd daar ?
Serieuze vraag: werkt u bij Fortis of iets in die trant? Want ik zie zover ik t bij houdt veel Fortis in de posts?
OT: Kreeg vanmiddag ook al van Hentschel een mail dat ze er ook zijn. Hmmm. Dusseldorf ook niet slecht voor een paar dagen. Ik twijfel een beetje. Is dit alleen kijken en niet kopen (al dan niet ter plekke)?
Beste stand van de beurs vind ik. Bijna overal loop je naar een stand waar dan iemand achter een vitrine staat, vrij statisch. Bij Fortis ben je welkom op de stand, als een gast eigenlijk.

Beste stand van de beurs vind ik.
Zeker waar… prachtige en prettige stand.
#Weneedmorespace:
Dat klopt inderdaad!
Het is vooral alle horloges kunnen passen ( niets in vitrine kasten opgeborgen) en kunnen sparren met horlogemakers, horloge fans, brandrepresentatives en CEO’s. Kopen kan ook, de aankoop wordt bij je bezorgd.
Onze bar/stand:
Je kan aan de bar zitten of staan, je kan de horloges passen, leggen we voor je op de bar, biertje erbij.
Sfeerimpressie van de 2023 editie:
Hoe herkennen we elkaar….?
Aan het biertje bij de Fortis stand
Aan de blauwe roos die ik zal dragen.
Bij Fortis kom je niet aan de beurt, de toog is constant bezet door dezelfde mensen. Ben 5 keer langs gewenst, steeds dezelfde kroegtijgers.
Ik mik erop om ook op zaterdag aanwezig te zijn.
Nou nee hoor, je mag me altijd opeisen. Niet te terughoudend zijn.
Ik vond het zo jammer dat het altijd precies in de herfstvakantie is. Dan ben ik op vakantie.
Da’s het gevaar van stands waar je bier kunt hijsen,je krijgt dan stamgasten ipv potentieeltjes
Zo wijd staat de kraan niet open, gelukkig. Met 8 man personeel krijgt iedereen de benodigde aandacht. HF’ers blijven soms wat langer buurten. En dat is gezellig!!
#uieindelijkwiliedereeneenfortis
Volgende keer in de buurt van Düsseldorf boeken ?