Wij wilden vrijdag ook nog het centrum in gaan, maar het kwam met bakken uit de hemel. Het ziet er wel heel leuk uit! Wellicht ga ik in een weekendje daar eens heen.
Ik heb deze kerel ook nog gezien, bijzondere combinatie
Ik ben om half vijf ook nog even met de auto richting centrum gegaan maar dat was een slecht idee. Parkeergelegenheid op straat was er niet te vinden en bij diverse parkeergarages zag ik ook geen plekje.
Haha ja! Dat is Danar! Aka Chronondo. Een begrip op Instagram en TikTok
Kijk daar heb je mij al.
@Selie: dat is die ene aandachtshoer die zich stond aan te kleden toen we naar de parkeerplaats liepen
Wow die Atlantic is wel erg SUPER
Was dat een Duitse verkoper of de dealer zelf ?
Handwinder 39 mm ??
Hier niet te krijgen toch…
Ja was een handopwinder en lag op de Atlantic stand, had hem voor €620,- mee kunnen nemen.
Ben al een tijdje op zoek hiernaar maar wil hem niet in Zwitserland bestellen ivm importkosten
En is lastig te krijgen zeker hier…
Shit…
Hmm dat snap ik wel, ik was er ook echt van onder de indruk!
Toch een reden om volgend jaar langs te komen
Medewerkers van Atlantic Zwitserland
Je bent er vroeg bij
Ja dat klopt, er kwam ineens een bericht langs met mogelijkheid tot het verkrijgen van : Frühbuchertickets
(Wellicht kan ik er weer een paar weggeven dit jaar)
Hé! Simone, van Sinn! Leuk!
Ik ga dit jaar ook eens,wil wat modellen van oa Stowa,Hanhart,Laco proberen omdat je deze veelal alleen online kunt aanschaffen,iig de winkels liggen er niet vol mee
Ik heb begrepen dat je op de beurs ook een horloge kunt kopen dus dat is dubbel leuk(beursaanbiedingen misschien?)
Wat is de beste dag om te gaan,vrijdag lijkt me?kaartje doet €25,- aan de kassa dacht ik gelezen te hebben
Misschien wel gezinsuitbreiding voor deze broeders
Zin in.
Die rechter is echt heel mooi!
Welke dag kom je buurten ?