Watchtime 2025 beurs in Düsseldorf

Ja gewoon een goede mix, voor iedereen wat is toch wel het leukste :+1:

1 like

#MeToo

Welke dag ga je? Ik ben er zaterdagmiddag. In de ochtend eerst nog een andere verplichting en daarna rij ik gelijk door naar Düsseldorf.

2 likes

Oh ik ga met mijn zwager en schoonvader zaterdag ochtend. En dan daarna nog ff de stad in. Köningsallee en schnitzel for dinner. Wellicht kruisen we elkaar, doe wel een Squale om als herkenningspunt haha :wink:

2 likes

Juwelier Pletsch stond er vorig jaar met onder andere Omega en Zenith

1 like

Precies!

1 like

Grappig stukje geschreven door iemand die de afgelopen jaren niet is gaan informeren.
(Ik weet niet of het nu intussen beter is maar)
Ondanks dat er veel dealers zitten was ook daar niks “normaals” te koop en inschrijven kon alleen als je in hun postcode gebied zit dus dat viel ook af … voor nederlanders.

2 likes

Vorig jaar waren er meerdere grotere merken. De lijst met merken van dit jaar bevat alleen kleine(re) merken en geen juweliers zo te zien

Klopt, ik zie inderdaad dat “Pletsch” dit jaar niet meedoet.

Damasko dit jaar er niet bij, vorig jaar ook al niet.
Dat vind ik wel jammer.

2 likes

Goede tip! Sowieso wil ik meer aanwezig gaan zijn op beurzen. Afgelopen beurs heeft wel weer bevestigd dat het erg goed werkt. En stiekem is het ook wel erg leuk om een beetje over je eigen werk te vertellen haha!

3 likes

En ik me toch een partij trots dat ik nu de stap maak naar de €1500 - €2000 range met horloges als Connector en Ambassador haha… Zit ik nog in de budget hoek zo te lezen :rofl:

3 likes

Net als vorig jaar kom ik zaterdag terug van vakantie uit het Zwarte Woud.
Toen ben ik de zondag weer terug gereden naar Düsseldorf, maar met weer overwegend dezelfde standhouders heb ik daar nu geen zin in.
Iedereen die gaat, veel plezier!

3 likes

Weet je toch Pascal, geef alleen maar goede tips :wink:

1 like

Vorig jaar had ik je ook al getipt :wink:

1 like

Duurder is niet altijd beter, maar ik had voor de variatie graag een paar luxere of bekendere merken gezien. Maar ik laat me graag verrassen door de microbrands waar ik minder verwachtingen van heb.

1 like

Haha goed punt! Zal wat wat beter luisteren de volgende keer :wink:

Absoluut niet inderdaad. Marketing is het toverwoord over het algemeen :slight_smile: . Maar snap je wel hoor! Toch stiekem ook gewoon leuk om wat vertrouwde namen te zien tussen het geheel. Al is het maar omdat je dan iig weet wat je kan verwachten itt wanneer er alleen maar nieuwe namen staan.

3 likes

En kom gezellig een drankje doen bij Fortis!

4 likes

Is de koelkast zaterdagmiddag ook nog gevuld … :thinking::wink:

Ga ik zeker doen! Nog nooit in het echt ervaren :slight_smile: ben benieuwd naar de verschillende modellen :slight_smile: sta jij daar?

2 likes

Van harte welkom om alles te passen en te ervaren. Ja klopt!

Het kan soms druk zijn :wink:

8 likes