Watchtime 2025 beurs in Düsseldorf

Ik kom op de vrijdag bij je langs!

2 likes

Gezellig! Herkennen doe je me wel denk ik. Ik draag een Fortis :wink:

6 likes

Iemand tips voor na de beurs? Ergens nog een leuke plek om bijvoorbeeld verschillende duitse horlogemerken te ervaren? Zou wel keer een ALS om de pols willen zien :yum:

1 like

Meeste juweliers/horlogezaken zitten op en rond de Königsallee. Je zou even moeten kijken welke het merk voert, ik dacht Ruschenbeck. Alle horlogemerken zijn er wel te vinden.
Maar mijn tip is om lekker Japans te gaan eten in Little Tokyo, of ergens een Altbier te drinken in de stad. Ik kan na zo’n beurs geen horloge meer zien:-)

6 likes

Er is heel veel te zien en te eten in het centrum! Altbier tappen we gratis op de stand. :wink:

2 likes

Klinkt goed ofnie @WatchGeek @Vinner @Silvester1987

2 likes

Wij kennen nog een goede Libanees @De_Guru @Sjorsson

2 likes

Ik zeg, dat is de eerste stop :+1: en de derde en dan de vijfde.

2 likes

Zekers. Altijd gezellig :partying_face:

2 likes

Klinkt zeker goed. Hoorde ook dat je bij een brouwerij kan eten daar. Ff zoeken online.

2 likes

Als ik een beetje teruglees gaan er aardig wat HFers naar de beurs. Gezellig. Na de beurs hapje eten moeten we idd nog even voor kijken @Vinner @Zirx @WatchGeek

Eerst maar wat Altbiertjes nuttigen bij Fortis dus :partying_face:

2 likes

Kwam gisteren deze tegen op een Duitse website. Roeschenbeck kon het zich veroorloven om een eigen horloge te maken (a la Wempe denk ik dat ze hooptten…)

Rüschenbeck - The Watch (dat dan wel weer leuk gevonden vind ik!)

1 like

Das heuuuul Duits idd :sweat_smile:

3 glazen bier is toch ook een boterham? :grimacing:

1 like

Trek mooi m’n lederhosen aan!

1 like

Het eten is voor mij de halve reden om te gaan. Düsseldorf heeft een Japanse “wijk” en daar zitten zeer goede restaurants.

1 like

Een extra tip, ik reis normaal comfortabel met OV vanuit regio rotterdam met de ICE via Utrecht naar Duitsland. Maar die stopt niet in Dusseldorf HBF het weekend. Meer overstap dus, hou daar rekening mee als je op die manier reist. Boek op tijd :slight_smile:

Heb voor de vrijdag een kaart besteld.
Zin in in.

Ja, maar das voor die ene club waar we naartoe gaan na middernacht.

Ja dat wordt weer een heftig avondje!

1 like