Ik kom op zondag met mijn zoon ff een drankje doen, gezellig Arjan ![]()
![]()
Helaas dat weekend al andere plannen.
En dit jaar geen Hentschel. Had graag de Automatik willen bepotelen zonder naar Hamburg te gaan.
Wel even een vraagje: Is dit alleen kijken en keuvelen en zuipen of kun je er ook daadwerkelijk een horloge kopen?
Je kunt er niet kopen,slechts alles uitproberen.
Mijn vrouw heeft er een horloge gekocht maar dat moest online(dezelfde avond nog
)
Ticket besteld voor zaterdag. Eerste keer naar een horlogebeurs, ben benieuwd.
Vooral interesse om Kudoke eens irl te bewonderen, daarnaast heb ik ook plannen voor een bezoekje aan Sinn, Nivada Grenchen, Squale, Straum en Fortis.
Je kan er ook kopen, maar er is geen voorraad. Wordt dus nagestuurd.
Veel plezier, het is echt een leuke beurs! Ik kan helaas niet ![]()
mee eens. Echt wel de moeite waard ![]()
Vergeet niet te reserveren, en zeer vroeg te gaan eten. 21 uur zijn ze gesloten.
Ik probeer tickets te bestellen maar de site werkt niet helemaal mee. Iemand enig idee of het is uitverkocht? Of me verder kan helpen
Nou eindelijk gelukt. Meer mensen die issues hadden? Ik heb nu per ongeluk 4 tickets voor zondag gekocht ipv 2. Omdat die site het echt bagger slecht deed. ![]()
Er is eigenlijk geen restitutie beleid maar wel een bericht gedaan of ik die kon krijgen. Mochten ze niet meer werken wil ik ze hier wel verkopen. Want anders wordt het wel een duur geintje.
Edit: het feest wordt nog mooier, mijn maat met wie ik ga heeft het eerst geprobeerd. De site leek niet mee te werken. Echter is er bij hem ook afgeschreven ![]()
Als je een duidelijke mail schrijft, zal je zeker compensatie krijgen.
Jah gelijk al een mailtje er uit gedaan. Dat ik dubbel besteld heb omdat de site niet goed werkte. Maar wel vervelend, onnodige kopzorgen omdat die site zo slecht werk. Dus ![]()
Ik had net ook problemen bij het bestellen van de ticket. Uiteindelijk toch gelukt!
Ik ook, maar inderdaad nu wel gelukt.
Zijn er vandaag al HF bezoekers present?
Sjonge jonge ambtenaar ofzo, vrij op vrijdag ![]()
![]()
Maar helaas pas zondag die kant op. Heb nog wel een ticket over ![]()