Watchtime 2025 beurs in Düsseldorf

Ik heb jou gezien bij de Primark geloof ik maar niet op de beurs :grin:

Gimmick ish, leuk gedaan maar ik heb dan ook een zwak voor die Stratoliner. Dag datum logo dinges met die subdials werkt wel voor mij.

Maar zo’n Marinemaster zou ik eerder kopen, het zaadje is inmiddels wel geplant :smiling_face_with_tear:

3 likes

Leuk dat deze eruit springt voor je. Ik heb deze sinds deze zomer :innocent:

18 likes

Wie gaat er vandaag nog heen heb nog twee kaarten? ( ik ga niet)

1 like

Hier nog een korte foto impressie

15 likes

12 likes

12 likes

12 likes

10 likes

Dat licht was echt verschrikkelijk om fatsoenlijke foto’s te maken he.

Verder wel een leuke beurs, met Fortis en Formex voor mij als leukste merken. De uitleg van @ABCSteed was ook leuk, tnx.

Dit was wel de grootste verrassing wat mij betreft.
Wat was dit een tof ding zeg :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Interessant, is op de website van Circula niets over te vinden :man_shrugging:t3:

5 likes

10 likes

11 likes

9 likes

11 likes

Was leuk gisteren. :beers:

Geen kans genomen om even kennis te maken met @ABCSteed. Het was me een tikje te druk bij Fortis en ik had ook een +1 bij me. Ik ben uiteraard wel even over de stand gelopen en heb de Novonout ook even kort kunnen bekijken, maar die werd voor mijn neus weggehaald. Geen probleem, ander keertje maar even passen enzo want dat is wel een erg tof horloge! Vind ik.

Bij @Chronofactum heb ik wel even staan kletsen met Lennart en Tom, ook die hadden een hoop volk over de vloer voor Marathon en Squale. Beide merken al meermaals gehad, dus de horloges kende ik al wel. Toch leuk om even de gezichten achter de verhalen te ontmoeten!

Wat er nav dit bezoekje bij is gekomen op mijn ‘wannahaves’ list is Tutima, Hanhart en The Citizen. Lag mooi spul bij.

Geen foto’s gemaakt, maar gelukkig staan er hierboven genoeg. :wink:

5 likes

Het vermelden waard!:
Het waren erg leuke gesprekken dit weekend met veel forumleden, nieuwe gezichten en “oude” bekend. Wordt zeer gewaardeerd door “Fortis” dat de “Watch community” en Fortis Fans vanuit Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk Luxemburg en USA elk jaar weer goed vertegenwoordigd is. Tijd voor een leuk “watchevent” binnen de Nederlandse grenzen!
Sfeerimpressie van de “Fortis watches Bar”

BEDANKT ALLEN Namens het complete Fortis Team!

31 likes

Ik ben vandaag geweest, Squale was mooi.
Fortis enorm hartelijk ontvangen en mooi spul. @ABCSteed bedankt voor je uitleg en geduld :smile:.
Guinand, Hanhart, Cimier ontzettend goed vermaakt Favre Leuba zat in een aparte hal met Sinn waar veel kleinere merken zaten met een zeer hoog ambachtelijk nivo.
Wat een ontzettend mooie dag voor horloge liefhebbers.

9 likes

Hierover had ik al wel een mail gekregen. Site zou ik niet weten.

2 likes

Ook ik ben samen met @G.mulder vandaag afgereisd naar Düsseldorf vandaag. De 250km vanuit het noorden van Nederland waren goed te doen en ook zeker waard. Van te voren al de lijst doorgespit van merken die aanwezig zouden zijn. Een beurs als dit is een zeer goede kans om merken te bekijken en proberen die je niet bij iedere juwelier tegen komt.

Wat ik vooral leuk vind om te zien is wat de aanwezige merken te bieden hebben voor de prijs. Zo hadden straum en formex allebei een extension systeem op hun band die goed werkte en subtiel was. Iets waar een omega aqua terra nog wat van kan leren, kuch kuch.

De mensen bij de stands waren veel al enthousiast. Vooral bij de merken straum, formex en serica was dat het geval, omdat we daar met de oprichters hebben gesproken. Serica sprong er voor mij het meeste uit.

Omdat zij recentelijk een horloge hebben uitgebracht voor de Franse Eod duikers. Eigenlijk verkopen zij die niet meer. Maar door het gesprek met de eigenaar heb ik nog een ingang om deze te kunnen bemachtigen. Kan zijn omdat ik zelf ook in het munitie werk veld zit wie weet.

Maar ook bij formex namen ze, voor een 2de keer dat we daar kwamen kijken, uitgebreid de tijd voor ons. Om te vertellen hun innovaties en hun meteoriet wijzerplaten te laten zien met een loupe.

Dit soort contacten maken dat je veel meer feeling krijgt bij een merk. En ik ben dus ook zeker wel geneigd om een serica te kopen. Mits mijn Sinn u50, hopelijk snel, het schip verlaten heeft.

@G.mulder wilde graag onder andere laco en squale. Laco is afgevallen omdat het voor hem in real life toch niet aan zijn verwachtingen voldeed. Maar hij is wel overgaan tot de aankoop van een squale.

Helaas zoals hier al eerder benoemend zijn ook mijn foto’s bagger. Want Jah iets met licht. Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt. Want ondanks dat ik een sterke voorkeur heb, voor Rolex, vind ik dit zeker een aanrader.

29 likes

It’s always fantatstic to receive so much positive energy from you guys (and gals :wink:) visiting the fair! Thank you so much! And I’m always very happy having Lennart with us :grin:
Cheers and see you all again next year!

18 likes