Watchunique

Ook ik ben gevallen voor de charmes van de Seagull 1963, die blijkbaar alleen nog maar via watchunique.com te bestellen is. Op 28 december heb ik de bestelling gedaan en via Ideal betaald. Het geld is afgeschreven, maar van watchunique heb geen bevestiging gekregen en geen horloge tot nu toe. Ik heb afgelopen week een mail gestuurd en geen reactie gehad. Ik heb gebeld met de nummer op de site en werd door een vriendelijke dame doorverwezen naar het mobiele nummer van ene Ivo. Boodschap ingesproken met terugbelverzoek, maar ook geen reactie. Op zijn zachtst gezegd is dit klantonvriendelijk. Als ik over watchunique op dit forum geen positieve reacties zou hebben gelezen, zou ik zelfs aan oplichting denken. Zijn er meer van deze ervaringen?
Groet Roelof

Komt dermate verontrustend over dat ik je titel maar even op thumbs-down heb gezet.
Wellicht trekt je bericht zo wat meer lezers.
Heb zelf overigens geen ervaringen.

Heb inmiddels, nadat ik gemaild had op horlogeforum een vraag gezet te hebben, een mailreactie van Ivo gehad. Deze bood excuses aan en heeft toegezegd dat ik morgen het horloge in huis heb. Maar even afwachten dus.

Ivo is zijn gedane afspraken keurig nagekomen en inmiddels heb ik de Seagull 1963 om mijn pols.

De prijs gaat er rap omhoog; voor de Seagull 1963 (steel back);
€ 149 in okt 2009
€ 169 op 1 feb 2011
en vandaag zelfs € 189,- . . .

Prima ervaring gehad met Watchunique.com. De Seagull 1963 die ik op zaterdag bestelde was de volgende woensdag in huis. Toen ik het horloge wilde gaan dragen merkte ik dat er stofjes en een haartje op de wijzerplaat zaten. Nadat ik watchunique hierover mailde kreeg ik na 3 uur antwoord op mijn mail; ik mocht het horloge terugsturen. Een paar dagen later kreeg ik een track en trace code in de mail en in totaal een week later had ik het horloge met een ‘schone’ wijzerplaat weer om de pols :+1:

Groeten,

Stefan

1 like

Persoonlijk goede ervaringen met Watchunique! . Op donderdag 26 december besteld (tweede kerstdag) en op dinsdag 31 december in huis. Wat mij betreft prima snelle afhandeling en levering tijdens de feestdagen!

Ook op een vraag per mail snel gereageerd, horloge erg mooi en volgens afspraak geleverd. Toppertje!