Watchwinder en timegrapher via Aliexpress?

Heeft iemand van jullie weleens iets horloge gerelateerds gekocht via Aliexpress?

Bijv Timegrapher achtige zaken of een Watchwinder ??

Kwaliteit zal wellicht matig zijn, aan de andere kan zijn sommige zaken een stuk goedkoper dan wat er op Europese sites aangeboden wordt.

Ik heb een timegrapher type Weishi via AliExpress gekocht. Kwaliteit is prima, heb toen geen invoerrechten hoven te betalen. Was prima deal, gebruik m nog steeds!

Wellicht is de Zwitserse variant van €2500 iets beter :wink: maar daar kan ik niet over oordelen. Mijn horloges lopen in ieder geval goed…

Same here.
Op zich een prima apparaat voor een niet-pro. En ik heb toen ook geen invoerrechten hoeven te betalen, daar was ik wel blij mee.

Same here too. Kwaliteit is prima voor de amateur-gebruiker. Watchwinders zijn vaak niet bijster goed & dat zal op Aliexpress niet anders zijn IMHO. Maar wellicht ook niet slechter, als je met beleid zoekt …

Eens met lencoth:
Timegrapher is go. Watchwinder is no.

Als je echt een watchwinder nodig hebt: Eilux is goed, en de goedkoopste (model Venus) zijn niet eens zo duur. (als je maar één slot wilt althans). Er is een variant met en zonder lichtnetmogelijkheid.
Ben net een paar minuten aan het zoeken maar zie ze op het moment alleen op ebay, waren voorheen oa via amazon verkrijgbaar.