Watchwinder erg leuk maar wat als inbraak?

Vroegah, had je geen kluis nodig.

De M-14 en de 1911a1 gewoon in bed, alleen de (meeste) munitie in een afgesloten ladekastje :stuck_out_tongue:

Ik ga daar niet mee wegkomen nee, zelfs al mik je op de bovenbenen.

Ik heb echter al over nagedacht en ik ga twee weken tafelservetten vouwen bij het lokale bejaardencentrum ‘de Avondzon’ of eventueel op de route van mijn huis naar hartje Schagen heb je nog een stuk of vier rotondes die wel een schoffeltje kunnen gebruiken. Misschien worden het wel drie weken. Nouja, hopen dat het beetje lekker weer is dan.

6 likes

En daar gaan we weer
image

1 like

Leuk schilderijtje ervoor en klaar…
Misschien is er in Het Grote Kunst topic iets te vinden?

https://www.amazon.com/BlumSafe-Watch-Winder-Wall-Winders/dp/B07L435VKT

Past die winder niet achter het filter van de afzuigkap?

Tenzij je een horloge hebt wat gewoonweg niet fatsoenlijk in te stellen is als je 'm stil laat vallen (iets met een IWC perpetual en 5000 keer klikken schiet me te binnen) is een watch winder gewoon vierkant kut.

Je kunt je horloges beter in roulatie dragen en dan voor de tijd dat je ze draagt opwinden dan constant in een watch winder laten bivakkeren omdat je bij constant gebruik meer onderhoud nodig gaat hebben. @fdpg1963 heeft natuurlijk groot gelijk, met andere woorden.

Vroeger sprak men dan nog wel eens van uitdrogen van olie bij stilstand. Nu zijn moderne smeermiddelen veel, veel beter geworden, dus dat argument vervalt grotendeels.

1 like

Mijn watchwinder staat gewoon in de kluis :wink: