Vanmorgen op de rikketik een mooie wachtwinder gescoord,
een digitale uitvoering voor 1 horloge. Superstil bij het rond draaien met het oor tegen de winder hoor je hem nog nauwlijks! geweldig dus!(tu)
Mijn Omega PO zit er nu op en laat hem heerlijk rond draaien maar naar welke kant wind de rotor het uurwerk op, links , rechts, allebij de kanten?
Ik kan het even niet in de documentatie vinden in ieder geval.Voor de zekerheid maar links en rechts om laten draaien met een snelheid van 650 omw per dag.
Uurwerk de bekende Omega 2500c co-axial op basis van de Eta 2892-a2
BLC: er staat geen merk op, is wel met een soort kunstleer afgewerkt en met digitale instelling voor 1 horloge. Op de rikketik gisteren aangeschaft voor 89 euro! een koopje moet ik zeggen.
Hij is echt perfect afgewerkt en bijzonder stil.
Hij staat nu naast mij te draaien en de afstand is 50 cm ongeveer en je hoort absoluut niets! er zit ook geen beschijving bij maar het spreekt voor zich.
Simpel in te stellen op 650, 900, 1300 en 1800 trpd. links , recht en allebij de kanten opdraaien.Ik zal er binnenkort even een foto van maken. Ga ook even googlen of ik er wat van kan vinden. Maar ga nu pitten want de wekker loopt om 04.30 af. :z