Watchwinder

Beste mensen,

Ben nieuw op de forum. Ben sinds 5 jaar liefhebber van wat luxere horloge merken. Ik ben begonnen met Breitling evalution chronomat 44. Daarna heb ik Breitling super oceaan aangeschaft, pracht horloge :ok_hand:t3:
Vooral skeleton horloges trok mijn aandacht, omdat het uurwerk alware leeft, heb ik besloten om Oris artix gt skeleton aan te schaffen. (Teleurstellend)

Voor mijn horloges heb ik een wijnkast gekocht en deze omgetoverd ook in een watchwinder, leek me leuk om meteen met jullie te delen :slightly_smiling_face:

40 likes

Cool hoor!

1 like

Welkom hier!:+1:
Hoezo vind je de Oris teleurstellend?

1 like

Ten eerste uurwerk, in plaats van 36 uur 24 uur gang reserve. Na opsturen voor reperatie nu 14 uur. Plus de cijfers op de bezel blijven haken aan je trui, cijfers zijn niet goed afgewerkt. Ook de horlogeband is kwalitatief teleurstellend. Ik moet eerlijk zeggen, mijn seiko sportura voelt degelijker aan dan deze horloge. In ieder geval nooit meer Oris :sweat_smile:

1 like

Super gaaf dit :+1:

1 like

Leuk idee.

1 like

Idd. Ook simpel om te maken :+1:t3:

Welkom op het HF, leuke watchwinder :+1:t2:

1 like

Gaaf zeg!

Knap gemaakt!

1 like

Dat klinkt idd niet best, jammer☹️

1 like

:ok_hand:t3: Voor je creativiteit! Verder heb ik niets met wijn of drank in zijn algemeenheid :grimacing:

3 likes

Heel tof gedaan! Alles zelf gemaakt of bestaande watchwinder gedemonteerd en deze passend gemaakt in de kast?

1 like

Niet liegen Marco…

2 likes

en leuk gemaakt :+1: :smiley:

1 like

Welkom, wel jammer dat je door je slechte ervaring gelijk heel oris verafschuwt. Ik heb namelijk zelf de aquis en moet zeggen dat het de fijnste stalen band is die ik ooit om heb gehad, plus dat hij netjes loopt en gewoon doet wat het moet doen. Maar ik snap je wel, ben ook snel zo om de rest dan niet eens te proberen.

Maar wel een leuke watchwinder👌🏻

1 like

Leuk gedaan zeg! Ik heb zelf niets met een wijnkast/meubel, maar leuk om te zien dat je het combineert zo.
Er staat overigens een heel fraai skeleton model (Raymond Weil) te koop voor een leuke prijs op dit forum. Misschien dat dat model je wel blij maakt?

1 like

Ik heb bestaande watchwinders gedemonteerd en passend gemaakt :grinning:

1 like

Ik zal even kijken, bedankt voor de tip :+1:t3:

Cool👌

1 like

Welkom hier bij HF !
Leuk gebouwd.

1 like