Ben nieuw op de forum. Ben sinds 5 jaar liefhebber van wat luxere horloge merken. Ik ben begonnen met Breitling evalution chronomat 44. Daarna heb ik Breitling super oceaan aangeschaft, pracht horloge
Vooral skeleton horloges trok mijn aandacht, omdat het uurwerk alware leeft, heb ik besloten om Oris artix gt skeleton aan te schaffen. (Teleurstellend)
Voor mijn horloges heb ik een wijnkast gekocht en deze omgetoverd ook in een watchwinder, leek me leuk om meteen met jullie te delen
Ten eerste uurwerk, in plaats van 36 uur 24 uur gang reserve. Na opsturen voor reperatie nu 14 uur. Plus de cijfers op de bezel blijven haken aan je trui, cijfers zijn niet goed afgewerkt. Ook de horlogeband is kwalitatief teleurstellend. Ik moet eerlijk zeggen, mijn seiko sportura voelt degelijker aan dan deze horloge. In ieder geval nooit meer Oris
Welkom, wel jammer dat je door je slechte ervaring gelijk heel oris verafschuwt. Ik heb namelijk zelf de aquis en moet zeggen dat het de fijnste stalen band is die ik ooit om heb gehad, plus dat hij netjes loopt en gewoon doet wat het moet doen. Maar ik snap je wel, ben ook snel zo om de rest dan niet eens te proberen.
Leuk gedaan zeg! Ik heb zelf niets met een wijnkast/meubel, maar leuk om te zien dat je het combineert zo.
Er staat overigens een heel fraai skeleton model (Raymond Weil) te koop voor een leuke prijs op dit forum. Misschien dat dat model je wel blij maakt?