Daar ben ik weer met een nieuwe verzoek. Zouden jullie deze onderstaande enquête kunnen invullen, het neemt niet meer dan één minuut in beslag
Ik zou het enorm waarderen! Alvast bedankt horloge liefhebbers!
Kan je dit allemaal niet beter samen vatten in 1 topic, in plaats van 20 verschillende topics te openen met allerlei soorten vragen die op hetzelfde neer komen?
Ik snap het, die vragen zou je dan gewoon kunnen laten of gewoon iets invullen, maar dat is puur ter validatie van de doelgroep. we kunnen geen informatie aannemen over watchwinders van iemand die geen horloges hebben, snap je. Maar ik zal de vragenlijst aanpassen!
Ik word wel heel nieuwsgierig naar wat voor soort opdrachten/onderzoeksvraagstukken er liggen achter de enquête en de veelheid aan gestarte topics @Horlogeonderzoeker?
Ik ben bezig met een marktonderzoek voor een watchwinder specifiek voor mechanische horloges. Ik ben een student aan de Hogeschool Utrecht. Heel globaal gezegd, de watchwinder die wij willen ontwikkelen bestaat nog niet, vandaar dat de marktonderzoek zo uitgebreid is. Er wordt daarom ook gevraagd naar hoeveelheid horloges om zo gevalideerde informatie te kunnen verkrijgen van iemand die een horlogeliefhebber is. daarnaast willen wij ook de interesse zo duidelijk mogelijk in kaart brengen en leren wat het beste aansluit bij de liefhebbers.
Ontwerp dan ook een goede en betaalbare winder voor Seiko Kinetics, hetzij mechanisch met een voldoende hoog toerental of inductief net zoals de yt02a lader.
Is vast wel vraag naar.