Watchwinders

Ik ben op zoek naar een goede watchwinder maar niet te prijzig.
Heeft er iemand ervaring met www.kish.nl???
Wat maakt het verschil tussen een winder van €200,00 en €750,00?Is dat de materiaalkeuze en of ook de motor?Zou dat dan betekenen dat een winder onder de €200,00 slecht is?

Ik heb er toevallig vorige week 1 gekocht bij Kish. Een dubbele watchwinder en die kostte 195,95 Euro.
De kist ziet er prachtig uit en is goed afgewerkt.
De aflevering was binnen 2 dagen na betaling en ze berekenen geen verzendkosten.
Wat ik mis, is een uitleg van het geheel, m.n. de intervaltijden vind ik wel belangrijk om te weten. Ik heb dit inmiddels nagevraagd, maar helaas nog geen antwoord gekregen. Zal wel met de vakantie-tijd te maken hebben!
En of een dure (ik heb ze gezien van meer dan 2000 Euro!!!) beter is, geen idee. Ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naar.

Gekocht via rembours of creditcard?
Zou U mij kunnen vertellen of deze ook alleen met de klok mee kan draaien ipv afwisselend rechts- en linksom?
Tevens zou ik graag weten wat de maximale breedte is van het horlogebandje, zodat hij nog op de winder of in de 5 extra vakken past.
alvast bedankt.

Hoe is het geluidsniveau?

Lees dit eens; veel goedkoper…
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,3789,3789#msg-3789

Gekocht via vooruitbetaling.
Hij heeft 3 standen: linksom, rechtsom en beide.
De breedte is ca. 3,5 cm.

Nauwelijks geluid.

Tav.Frits,
Heeft U enig idee , hoeveel omwentelingen hij per dag maakt.
En of het schadelijk is voor het horloge als je hem 4 dagen continu laat draaien??

Ja, dat weet ik niet. Dat hoop ik nog te horen van Kish.