Water in Breitling

Vriend van me zag zojuist ineens vocht in zijn Superocean. Kroon open gaan staan…Enig idee wat hij het beste kan doen? Zo laten drogen etc. kan schade binnenin veroorzaken?

1 like

Meteen inleveren voor een service bij een AD/service center. Hoe lang geleden was de laatste service want pakking was denk ik toch al niet goed meer.

1 like

Horloge is twee jaar oud dus nog geen service gehad.

1 like

Dat is wel kort voor een slechte pakking.

2 likes

Zo te zien nep.

geheel in traditie van hf toch :rofl:

Maar balen zeg! Zou hem ook snel naar een service punt brengen…

7 likes

Mag toch geen probleem zijn Kroon open.
Of is hij 300 meter diep geweest?

3 likes

Moet kunnen ja, de vraag is alleen hoe lang die in de vitrine heeft gelegen voordat zijn vriend 'm kocht.

Het juiste antwoord is gegeven.

4 likes

Outlet in Roermond gekocht dus geen idee. Maar dank voor alle fijne reacties. Weet voldoende :facepunch:

1 like

Balen, maar zoals vaker gezegd. Direct naar horlogemaker brengen.

En mijn 50 euro Pagani overleeft de wasmachine… hoezo slechte kwaliteit? :clown_face:

2 likes

En m’n 90 jarige oma rookt als een ketter… Hoezo is roken slecht voor je?

10 likes

Zelfs dan is hij waterdicht / zou hij wd moeten zijn maar niet om mee te duiken.
De pakking zit zo gesitueerd dat hij in stand 1 ook afdicht maar niet samengedrukt wordt

5 likes

Als die een droge druktest tot 100m doorstaat met de kroon geopend, kan je er dan nog steeds niet mee duiken?

Zijlingse belastingen veroorzaken vaak de lekkage.

3 likes

Ik ben een Breitling fanboy, maar je hebt er wel altijd gezeik mee :laughing:

1 like

:grin: Ik ben ook fan en nooit probleem gehad…al meer dan 20 jaren :innocent:

1 like

Omdat leeftijd niks zegt over gezondheid :wink:

Dat mijn horloge waterdicht is en zelfs een centrifuge overleeft, zegt wel wat over bouwkwaliteit.

Dat hangt van het wasprogramma (en de hoeveelheid was) af. Vaak staat er te weinig water in om zelfs maar ondergedompeld te zijn geweest. Centrifugeren heeft niets met waterdichtheid te maken.

" Post Patek Nautilus " part II …

3 likes