Waterdicht of toch niet?

Klopt. De tijd van duikhorloge voor duikers beperkt zich tot backup instrument. Het gebruik van de verstelbare duikring op het horloge in combinatie met “de tabel” is voorbij. Ik heb er altijd wel een om trouwens.

2 likes

Ja ik had idd gegoogled maar kreeg net als hier 3 verschillende visies. Was benieuwd naar jullie ervaringen in praktijk. Daar heb ik meer vertrouwen in dan Google. Ik ben een mensen - mens.
Als ik in de zorg had gegoogled dan waren er misschien mensen zieker geworden. Maar on topic bedankt! Ik blijf lekker zwemmen en bommetjes maken.

1 like

Ik gebruik mijn SubC ND voor het duiken. Al ben ik nog maar een beginner er duik nog maar tot 30M.

1 like

Een duikhorloge met 20atm kan veel verdragen hoor. Die van mij heeft zowel langs rotsen geschuurd tijdens klimmen, klappen van hamer gevangen, sprongen vanop 12m in het water overleefd en duiken van +40m diep in water van 3°C en 35°C

Elk jaar even onder de stolp zou geen kwaad kunnen…

2 likes

Ben ik helemaal met je eens! Ben zelf panisch wat betreft vintage en water, alleen hij neemt het leven niet zo serieus :laughing:

1 like

Diving is dangerous shit, you know that dont ya? :grin::+1: