Douchen met een horloge…tja…deed ik ook eens en toen betrapte ik mezelf er op dat ik na het douchen het ding af doe om hem te drogen:+…daarom meteen maar af bij douchen…on topic, Ik weet niet in welk dorp je woont (bij utrecht) en welke lokale duikshop je bedoelt maar in Zeist zit een Duikwinkel Esko, die testen op waterdichtheid weet alleen niet of je er op kunt wachten, heb er nog nooit iets laten testen…
esko bedoel ik idd
dat wordt hem dus niet 
jansen en de weert ook niet, wat een arrogante bende daar zeg pfff
storm heeft 2 dagen nodig, die werkt met een horlogemaker
(
ik heb geen slechte ervaringen met Esko maar heb er ook niet echt veel gekocht, vwb Weert/Jansen deel ik je ervaring, Storm is ook mijn favoriet niet…In A’foort zit duikcentrum D.A.N. (Duikcentrum Afoort Noord) Diving, ik heb er geen ervaring mee maar wordt mij aanbevolen door collega’s die veel duiken, ik heb er een kadobon van dus ik ga binnenkort daar eens kijken, mss kun je ze bellen om te vragen of ze ook waterdicht testen, Kosmonaut 21e
Zal ik doen (tu)
Bedankt !
Mooi!
Staat hem goed! 
Gaaf(tu)
Mooi horloge hoor en zo’n binnen druppel is lang zo irritant niet als een buitendruppel.
Op de Corum vind ik het ook wel wat hebben…
schmeink Schreef:
Met een kwartiertje valt dat wel mee hoor
Ik kom m’n bad niet uit, eer ik niet meer rimpeliger kan worden! 
JTrapman Schreef:
Quartz of analoog (
Uhm… nee en ja?!
pff vd weerd janssen, waterdichtheid testen duurt een week !!
Als je nog langer doorgaat met zoeken, dan ben je straks ook een week verder. 
Ben blij dat ik dergelijke problemen niet heb… even een belletje naar mijn horlogemaker… er naar toe, gezellig praatje maken, even snuffelen en weer naar huis!