wie weet waar je in de buurt van utrecht op waterdichtheid kan testen?
en belangrijk, waar je er ook op kan wachten
ik wil de panerai laten testen voor de zekerheid
normaal heb ik op een horloge van nog geen 2 jaar wel het vertrouwen, helemaal als hij tot 300m kan
maar, hier zit niet echt een schroefkroon op, en alleen op het lipje te vertrouwen is best eng
wil er trouwens alleen mee zwemmen en douchen, duiken ga ik er niet mee
wie weet waar je in de buurt van utrecht op
waterdichtheid kan testen?
en belangrijk, waar je er ook op kan wachten
Een goede voorziene horlogemaker kan vaak ook tot 10Atm testen, toch?
ik wil de panerai laten testen voor de zekerheid
normaal heb ik op een horloge van nog geen 2 jaar
wel het vertrouwen, helemaal als hij tot 300m kan
maar, hier zit niet echt een schroefkroon op, en
alleen op het lipje te vertrouwen is best eng
Serieus, ik douche altijd met horloge, blijft ie
ook lekker schoon
Slaap er ook mee trouwens …
Je bent niet de enige, ik heb ook praktisch altijd eenhorloge om. Zelfs bij het douchen. Ik heb er alleen een apart douchehorloge voor. Douchen (uitgaande dat je shampoo en zeep gebruikt) kan een nadelig effect hebben of de waterdichtheid. De pakkingen (die ‘ingevet’ zijn) kunnen last ondervinden van de zeep enzo.
Een “apart” douchehorloge? Dat is wel erg kras. Nee ik ga gewoon full monty onder de douche hoor. En slapen met een horloge doe ik ook niet. Stof komt overal in en daar zou ik echt gek van worden. Wordt ook afgeraden door horlogemakers overigens. En douchen met een leren band is ook niet bevordelijk voor de levensduur.
Maar als douchen voor jou al ‘extreem’ is:D . . .
. .
Haha, bedoelde uiteraard dat aangezien ze ervoor gemaakt zijn tegen extreme dingen te kunnen, douchen geen enkel probleem moet zijn. Oftewel, het is puur persoonlijke voorkeur of je het wel of niet doet, maar het horloge heeft er als het goed is geen enkel last van. Ik vind het altijd wel fijn om te weten hoe laat het is tijdens het douchen, vergeet onder de douche vaak de tijd
Douchen alleen en 10 ATM testen is wel echt het zekere voor het onzekere nemen.
Maar ik denk dat Wesselink & Vreeker in Alkmaar dat wel zal kan (kunnen) testen.