Waterpret!

Hallo forumgenoten!

Ik zit een paar dagen met mijn gezin op een bungalowpark en, aangezien het weer kan en mag, moet er gezwommen worden!

Nu heb slechte ogen dus ik draag eigenlijk altijd een horloge in het zwembad om te weten hoe laat het is. De laatste jaren een F91W:

Tot een paar jaar geleden had ik een vierkanten Casio G-shock maar, na een verkeerde batterij vervanging door een schimmig sujet in het winkelcentrum, is die er bij de eerste plons erna mee op gehouden.

Het voordeel van deze kleine Casio is dat ie heel klein en plat is dus en handig met omkleden en dat je de kinderen niet per ongeluk pijn doet bij het stoeien. De WR op de kast blijkt in de praktijk meer dan voldoende voor een metertje of drie onder water, diverse glijbanen en duikplanken, etc.

Mij vraag aan jullie: heb je een favoriet horloge dat je draagt naar de zee / het zwembad / de recreatieplas?

Groet Thijs.

9 likes

Kan je dan niet beter een bril dragen?

:upside_down_face:

18 likes

Nope. Heb alleen duikers, dus maakt mij echt allemaal niet uit :+1:t4:

1 like

Deze had ik vorig jaar zomer vaak om in en op het water.

Kon even niet zo snel een eigen foto vinden.

Dit jaar laat 't, tot nu toe, compleet afweten qua mooi weer, dus tot nu toe (m.u.v. ophalen uit de stalling) nog geen waterpret beleefd… :frowning_face:

1 like

F3565A64-6D7D-42DD-A910-B02BDFDC9C41

Nee. Geen favoriet, gewoon het horloge wat ik om heb. Die zijn meestal in de categorie ‘duikers’ dus kunnen wel tegen een stootje ûh slootje … :diving_mask:

PS Leuke Casio! :ok_hand:

1 like

Die raak ik kwijt tijdens het duiken en koprollen enzo!

2 likes

Jazeker, dat is mijn weekend/klus/vakantie beater:

Citizen BN0100 Eco-Drive

2 likes

Sterkte :+1:

1 like

Mocht je nog eigen foto’s hebben en je wilt de moeite nemen mag je ze in pb aan mij sturen. Zit namelijk te denken om deze er voor deze zomer bij te nemen.

1 like

Ben nu even elders. Maar zal morgen even een fotootje schieten. :slightly_smiling_face:

1 like

Top thanks

Sinds de vakantie van vorig jaar, puur voor in het water daglenzen genomen. Aanrader. Kost geen drol,en het vergroot je zwemplezier enorm.

2 likes

Waar ik ook onder water ben deze gaat altijd mee:

3 likes

deze kan alles aan .

3 likes

Ik zoek er nog eentje. Ik droeg tot voor kort voornamelijk een dresswatch (de term wat ruim nemend) en tot voor kort heb ik er een Hydroconquest bij. Die is eigenlijk bedoeld voor de zomer, sporten en zwemmen. Maar bij nader inzien vind ik dat zonde, zeker als vakantiehorloge, waarvoor ik dus nu een alleskunner zoek.

Uit praktisch oogpunt, een begrijpelijke keuze van je. Ikzelf ben er nog niet uit.

2 likes

Ik draag geen horloge als ik ga zwemmen omdat ik dat ridicuul vind. Maar je krijgt een like voor je avatar van Rick Sanchez.

2 likes

Inderdaad.

3 likes

:joy:

… heb een idee waar je zit @Thijs9F82

Ik heb deze week gewoon met mijn Subje gezwommen. Daar is hij ook voor. :sunglasses:

2 likes

Zodra er vocht in de buurt is draag ik m’n Sub.
Dat is het enige moment dat deze echt uit de verf komt.

Oh damm, wat mis ik dat krakende zand tussen de schakels. Hopelijk lig ik snel weer aan een strand.

4 likes