Tot een paar jaar geleden had ik een vierkanten Casio G-shock maar, na een verkeerde batterij vervanging door een schimmig sujet in het winkelcentrum, is die er bij de eerste plons erna mee op gehouden.
Het voordeel van deze kleine Casio is dat ie heel klein en plat is dus en handig met omkleden en dat je de kinderen niet per ongeluk pijn doet bij het stoeien. De WR op de kast blijkt in de praktijk meer dan voldoende voor een metertje of drie onder water, diverse glijbanen en duikplanken, etc.
Mij vraag aan jullie: heb je een favoriet horloge dat je draagt naar de zee / het zwembad / de recreatieplas?
Mocht je nog eigen foto’s hebben en je wilt de moeite nemen mag je ze in pb aan mij sturen. Zit namelijk te denken om deze er voor deze zomer bij te nemen.
Ik zoek er nog eentje. Ik droeg tot voor kort voornamelijk een dresswatch (de term wat ruim nemend) en tot voor kort heb ik er een Hydroconquest bij. Die is eigenlijk bedoeld voor de zomer, sporten en zwemmen. Maar bij nader inzien vind ik dat zonde, zeker als vakantiehorloge, waarvoor ik dus nu een alleskunner zoek.
Uit praktisch oogpunt, een begrijpelijke keuze van je. Ikzelf ben er nog niet uit.