Watikjebrom

Vandaag soepele en vlotte deal gesloten met Patrick (@watikjebrom), prettig contact en gezellige kerel :thumbsup:

Was geheel wederzijds Ide! Super hartelijke ontvangst en de passie voor horloges straalt er vanaf. Thx!

Toch niet de Cocktail?

Toch wel :slight_smile:

1 like

Haha, goed!

Snelle en comfortabele deal gesloten met Patrick (dit keer wat gekocht ipv verkocht).

Betrouwbaar en enthousiaste horlogeliefhebber :slight_smile:

Fijn ‘zaken’ doen met Patrick. Sympathiek, snel en betrouwbaar, aanrader!

gr, HJR

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Patrick. Vlotte communicatie en razendsnelle betaling. Ik zou in de toekomst zeker weer zaken met hem doen :sunglasses: :thumbsup:

Bandje verkocht aan Patrick. Fijne communicatie en snelle betaling. Aanrader.

@watikjebrom heeft van mij een horloge overgenomen. Snel, direct en goede communicatie. Ik kan niet anders zeggen dan; TOP!w

Prettig zaken gedaan met Patrick. Vlotte afhandeling en goed verpakt.

Een leuke deal met Patrick (@watikjebrom), voor herhaling vatbaar :thumbsup:

Hartelijk dank, een forumlid waarmee je zaken doet zoals het hoort.

1 like

Uitermate prettig contact gehad met Patrick, zou graag weer een deal met hem doen, echt een lid in de geest van het forum, voor en met elkaar !:+1:

1 like

Ditmaal een Armida overgenomen van Patrick en wederom een prettige deal met een mooi resultaat!

1 like

Prettig zakendoen met deze toffe @watikjebrom , vlot en te vertrouwen , :+1:

1 like

Probleemloze transactie met Patrick / @watikjebrom graag tot nog eens :thumbsup:

4 mooie nato/zulu banden gekocht van Patrick. Keurige communicatie, snelle zending. Helemaal top!

1 like

Horloge verkocht aan patrick n.a.v. zijn gezocht advertentie. Snel tot een prijs gekomen en prima afhandeling verder icm een mooie wristshot. Geniet er van @watikjebrom

1 like

Horloge gekocht van @watikjebrom - goede communicatie, super snel & goed verpakt verzonden!

1 like

Bandje gekocht van Patrick. Fijne communicatie en hij deed hem al op de brievenbus voordat ik het geld had overgemaakt. Over snelle verzending gesproken. Dank!