Vandaag soepele en vlotte deal gesloten met Patrick (@watikjebrom), prettig contact en gezellige kerel
Was geheel wederzijds Ide! Super hartelijke ontvangst en de passie voor horloges straalt er vanaf. Thx!
Toch niet de Cocktail?
Toch wel
Haha, goed!
Snelle en comfortabele deal gesloten met Patrick (dit keer wat gekocht ipv verkocht).
Betrouwbaar en enthousiaste horlogeliefhebber
Fijn ‘zaken’ doen met Patrick. Sympathiek, snel en betrouwbaar, aanrader!
gr, HJR
Ik heb een horloge verkocht aan Patrick. Vlotte communicatie en razendsnelle betaling. Ik zou in de toekomst zeker weer zaken met hem doen
Bandje verkocht aan Patrick. Fijne communicatie en snelle betaling. Aanrader.
@watikjebrom heeft van mij een horloge overgenomen. Snel, direct en goede communicatie. Ik kan niet anders zeggen dan; TOP!w
Prettig zaken gedaan met Patrick. Vlotte afhandeling en goed verpakt.
Een leuke deal met Patrick (@watikjebrom), voor herhaling vatbaar
Hartelijk dank, een forumlid waarmee je zaken doet zoals het hoort.
Uitermate prettig contact gehad met Patrick, zou graag weer een deal met hem doen, echt een lid in de geest van het forum, voor en met elkaar !
Ditmaal een Armida overgenomen van Patrick en wederom een prettige deal met een mooi resultaat!
4 mooie nato/zulu banden gekocht van Patrick. Keurige communicatie, snelle zending. Helemaal top!
Horloge verkocht aan patrick n.a.v. zijn gezocht advertentie. Snel tot een prijs gekomen en prima afhandeling verder icm een mooie wristshot. Geniet er van @watikjebrom
Bandje gekocht van Patrick. Fijne communicatie en hij deed hem al op de brievenbus voordat ik het geld had overgemaakt. Over snelle verzending gesproken. Dank!